Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül

Lakner Csenge (2023) Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat.pdf] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Lakner Csenge_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_jó.pdf] PDF
Lakner Csenge_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_jó.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (294kB)
[thumbnail of Bírálat Lakner Csenge.pdf] PDF
Bírálat Lakner Csenge.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (308kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban az eseménymarketingen volt a fő hangsúly. Ahhoz, hogy pontos képet kaphassunk erről a kommunikációs eszközről, kezdetben a marketing tevékenységét, majd a marketingkommunikáció lehetséges módjait vizsgáltam. Ezt követően került sor az eseménymarketing elméleti hátterének bemutatására, majd mindezt egy gyakorlati példán keresztül szemléltettem is. A választásom a Red Bull-ra esett, hiszen marketing struktúrájában jelentős részt tesz ki az eseménymarketing és mivel tapasztalatom is van a céggel, úgy gondolom, hiteles információkkal tudtam szolgálni. A kutatásom során mélyinterjút alkalmaztam, amely során négy ember különböző szakmai szemszögéből kaptam mélyebb betekintést ennek a marketingkommunikációs eszköznek a világába.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: eseménymarketing, kommunikációs eszközök, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:00
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet