Lakner Csenge (2023) Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Lakner Csenge_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_jó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (294kB) |
|
PDF
Bírálat Lakner Csenge.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (308kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban az eseménymarketingen volt a fő hangsúly. Ahhoz, hogy pontos képet kaphassunk erről a kommunikációs eszközről, kezdetben a marketing tevékenységét, majd a marketingkommunikáció lehetséges módjait vizsgáltam. Ezt követően került sor az eseménymarketing elméleti hátterének bemutatására, majd mindezt egy gyakorlati példán keresztül szemléltettem is. A választásom a Red Bull-ra esett, hiszen marketing struktúrájában jelentős részt tesz ki az eseménymarketing és mivel tapasztalatom is van a céggel, úgy gondolom, hiteles információkkal tudtam szolgálni. A kutatásom során mélyinterjút alkalmaztam, amely során négy ember különböző szakmai szemszögéből kaptam mélyebb betekintést ennek a marketingkommunikációs eszköznek a világába.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eseménymarketing, kommunikációs eszközök, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |