A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon

Végházi Richárd (2023) A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon.pdf] PDF
A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Végházi Richárd BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Végházi Richárd BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)
[thumbnail of Végházi RichárdKM_külső.pdf] PDF
Végházi RichárdKM_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (194kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a márkázottság szerepét vizsgálja a magyar használtautó-piacon, eladási statisztikákat és egy kérdőív válaszait felhasználva. A dolgozat első felében az elérhető szakirodalmak vizsgálatának segítségével elemeztem a márkázottság szerepét a használtautó-kereskedelemben, illetve a szakmai gyakorlatom helyéül szolgáló Car-Éra Kft. eladási adatai segítségével is vizsgáltam a márkák népszerűségét és kelendőségét. A dolgozat második felében elemeztem a kérdőív válaszait. A kérdőív kitért a kitöltők használtautó-vásárlási szokásaira, illetve a márkázottság szerepére és fontosságára is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autó, autókereskedelem, használt autó, magyar autópiac, márkahűség, márkázottság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:00
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet