Végházi Richárd (2023) A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A márkázottság szerepe a magyar használtautó-piacon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Végházi Richárd BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
|
PDF
Végházi RichárdKM_külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a márkázottság szerepét vizsgálja a magyar használtautó-piacon, eladási statisztikákat és egy kérdőív válaszait felhasználva. A dolgozat első felében az elérhető szakirodalmak vizsgálatának segítségével elemeztem a márkázottság szerepét a használtautó-kereskedelemben, illetve a szakmai gyakorlatom helyéül szolgáló Car-Éra Kft. eladási adatai segítségével is vizsgáltam a márkák népszerűségét és kelendőségét. A dolgozat második felében elemeztem a kérdőív válaszait. A kérdőív kitért a kitöltők használtautó-vásárlási szokásaira, illetve a márkázottság szerepére és fontosságára is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autó, autókereskedelem, használt autó, magyar autópiac, márkahűség, márkázottság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |