Kuklis Júlia (2023) Artificial Intelligence in Social Media Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Artificial Intelligence in Social Media Marketing_Julia_Kuklis.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Kuklis Júlia_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (181kB) |
|
PDF
Júlia Kuklis_ENGL.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (241kB) |
Absztrakt (kivonat)
In my thesis, an in-depth exploration of the pervasive influence of Artificial Intelligence (AI) within the social media marketing will be undertaken. The primary objective is to find out the extent to which AI in social media can go. Where can we exploit AI and where should we draw the line? Moreover, the research seeks to establish whether the element of creativity that human workers contribute to the dynamic landscape of social media marketing is irreplaceable or not. Is AI able to do such an amazing “job” that we cannot tell what is real anymore? Ultimately, the focal point of this study is regarding the perspectives of the general population, shedding light on potential concerns and expectations surrounding this evolving technological landscape.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | artificial intelligence, business marketing, marketing, online marketing, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |