Nánássy Emese (2023) The evaluation of the company Crystal Nails' marketing communication on social media platforms. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis_EmeseNanassy_2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Nanassy_Emese_EN_BA_KM_angol_biralati_lap_BELSO.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (186kB) |
|
PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Nánássy Emese.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (178kB) |
Absztrakt (kivonat)
This thesis aims to examine the effectiveness of Crystal Nails' social media marketing strategies to engage nail technicians and to evaluate the satisfaction levels of them with the brand. With a mixed-method approach employed, the thesis analyzes digital content across the platfroms used by Crystal Nails and surveys nail technicians to gather data on brand interaction and product satisfaction. Findings reveal, that Crystal Nails has a huge online presence, that resonates with a wide customer base, however, there is variability in satisfaction among nail technicians particularly ralted to product quality and packaging. The thesis suggests that there are opportunities for Crystal Nails to better meet the expectations of experienced professionals.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | beauty industry, brand interaction, Crystal Nails, nail industry, product satisfaction, social media marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |