A Spotify content marketingjének innovációi és hatása

Tóth Bernadett Beáta (2023) A Spotify content marketingjének innovációi és hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Spotify content marketingjének innovációi és hatása.pdf] PDF
A Spotify content marketingjének innovációi és hatása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tóth Bernadett Beáta_BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ (1) (1).pdf] PDF
Tóth Bernadett Beáta_BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ (1) (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of Tóth Bernadett_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Tóth Bernadett_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (295kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során megvizsgálom a Spotify-t, a történetét és kialakulását, valamint hatását a zeneiparra. Megfigyelem sikerének titkát és marketing stratégiájának elemeit. A fő fókuszban a tartalommarketingét helyezem, elemzem az eszközeit és a felépítését. Kutatásomban kitérek arra, milyen hatással is van a Spotify tartalommarketingje az ügyfélelégedettségre és a felhasználói élményre. Célom megérteni azt, hogyan és miként befolyásolja mind a felhasználókat, mind a szegmenst. Kifejtem, hogyan is jutott el erre a szintre ez az "egyszerű" applikáció.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: content marketing, digitalizáció, Spotify, streaming platformok, zeneipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 15:00
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet