Tóth Bernadett Beáta (2023) A Spotify content marketingjének innovációi és hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Spotify content marketingjének innovációi és hatása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tóth Bernadett Beáta_BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ (1) (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
|
PDF
Tóth Bernadett_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (295kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során megvizsgálom a Spotify-t, a történetét és kialakulását, valamint hatását a zeneiparra. Megfigyelem sikerének titkát és marketing stratégiájának elemeit. A fő fókuszban a tartalommarketingét helyezem, elemzem az eszközeit és a felépítését. Kutatásomban kitérek arra, milyen hatással is van a Spotify tartalommarketingje az ügyfélelégedettségre és a felhasználói élményre. Célom megérteni azt, hogyan és miként befolyásolja mind a felhasználókat, mind a szegmenst. Kifejtem, hogyan is jutott el erre a szintre ez az "egyszerű" applikáció.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | content marketing, digitalizáció, Spotify, streaming platformok, zeneipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 15:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |