A digitális reklámok hatása az értékesítésre

Kiss Bíborka Laura (2023) A digitális reklámok hatása az értékesítésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Digitális reklámok hatása az értékesítésre_Kiss-Bíborka-Laura.pdf] PDF
Digitális reklámok hatása az értékesítésre_Kiss-Bíborka-Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kiss_Biborka_BA_magyar.pdf] PDF
Kiss_Biborka_BA_magyar.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (353kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Kiss Bíborka.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Kiss Bíborka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (99kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a digitális reklámok hatása az értékesítésre. Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy a digitális vagy a hagyományos reklám a hatásosabb, ezek mellett mennyire nélkülözhetetlen az, hogy egy cég jelen legyen az online térben, illetve a közösségi médiák által tudja-e növelni az értékesítést. A szakdolgozatomban ezeket a kutatási kérdéseket fogom kifejteni, illetve a kutatásom által alátámasztani, - melyet kérdőív formájában készítettem el - hogy a kutatási kérdéseim igazak vagy sem. Kutatásom során általánosan is megvizsgáltam azt, hogy az emberek mennyire figyelnek fel a reklámokra és a digitális vagy inkább a hagyományos reklámok azok, amik jobban hatással vannak a vásárlási szokásaikra. Emellett egy kávézón keresztül is megviszgáltam azt, hogy milyen hatással van a fogyasztókra a közösségi médián látott tartalom és az ott lévő fogyasztók közül volt- e már olyan, aki a közösségi média alapján talált rá.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Molnár Zsolt
Belső
egyetemi adjunktus; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet