Kiss Bíborka Laura (2023) A digitális reklámok hatása az értékesítésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Digitális reklámok hatása az értékesítésre_Kiss-Bíborka-Laura.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kiss_Biborka_BA_magyar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (353kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Kiss Bíborka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (99kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a digitális reklámok hatása az értékesítésre. Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy a digitális vagy a hagyományos reklám a hatásosabb, ezek mellett mennyire nélkülözhetetlen az, hogy egy cég jelen legyen az online térben, illetve a közösségi médiák által tudja-e növelni az értékesítést. A szakdolgozatomban ezeket a kutatási kérdéseket fogom kifejteni, illetve a kutatásom által alátámasztani, - melyet kérdőív formájában készítettem el - hogy a kutatási kérdéseim igazak vagy sem. Kutatásom során általánosan is megvizsgáltam azt, hogy az emberek mennyire figyelnek fel a reklámokra és a digitális vagy inkább a hagyományos reklámok azok, amik jobban hatással vannak a vásárlási szokásaikra. Emellett egy kávézón keresztül is megviszgáltam azt, hogy milyen hatással van a fogyasztókra a közösségi médián látott tartalom és az ott lévő fogyasztók közül volt- e már olyan, aki a közösségi média alapján talált rá.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |