Ozsváth Teónia (2023) A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A saját márkás termék csomagolás dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos magatartásának és attitűdjének megértése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA-KM-magyar-bírálati-lap-KÜLSŐ-Ozsváth-Teónia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ DR Ozsváth Teónia .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (310kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a fogyasztók preferenciáit méri fel a saját márkás termékekkel és azok csomagolásával kapcsolatosan. A kutatási eredmények alapja egy online kérdőív volt, amit 236 ember töltött ki. A dolgozatban bemutatásra kerül a téma szakirodalmi hátterének kutatása, amely kitér a témakör főbb fogalmaira, a sajátmárkák sikerességének kérdésére, valamint a termékfejlesztés folyamatára és a csomagolásokra, illetve a fogyasztói magatartásra is. Az eredmények alapján az látszik, hogy a csomagolás és annak dizájnja kiemelkedően fontos tényező, azonban a jelen gazdasági helyzetben háttérbe szorul, és helyére az ár-érték arány fontossága lép.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | attitűd (tartós beállítódás; értékelő viszonyulás), csomagolás, fogyasztói preferenciák, saját márkás termék, termékdesign |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |