A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése

Ozsváth Teónia (2023) A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A saját márkás termék csomagolás dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos magatartásának és attitűdjének megértése.pdf] PDF
A saját márkás termék csomagolás dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos magatartásának és attitűdjének megértése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA-KM-magyar-bírálati-lap-KÜLSŐ-Ozsváth-Teónia.pdf] PDF
BA-KM-magyar-bírálati-lap-KÜLSŐ-Ozsváth-Teónia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (194kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ DR Ozsváth Teónia .pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ DR Ozsváth Teónia .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (310kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a fogyasztók preferenciáit méri fel a saját márkás termékekkel és azok csomagolásával kapcsolatosan. A kutatási eredmények alapja egy online kérdőív volt, amit 236 ember töltött ki. A dolgozatban bemutatásra kerül a téma szakirodalmi hátterének kutatása, amely kitér a témakör főbb fogalmaira, a sajátmárkák sikerességének kérdésére, valamint a termékfejlesztés folyamatára és a csomagolásokra, illetve a fogyasztói magatartásra is. Az eredmények alapján az látszik, hogy a csomagolás és annak dizájnja kiemelkedően fontos tényező, azonban a jelen gazdasági helyzetben háttérbe szorul, és helyére az ár-érték arány fontossága lép.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: attitűd (tartós beállítódás; értékelő viszonyulás), csomagolás, fogyasztói preferenciák, saját márkás termék, termékdesign
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet