Fülöp Kitti (2023) Vásárlói élmény és a marketingstratégia összefüggéseinek vizsgá-lata a LEGO-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Fülöp Kitti Szakdolgozat DMZKH5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (940kB) |
|
PDF
Fülöp Kitti magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (205kB) |
|
PDF
Fülöp Kitti BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.xlsx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom címe: A Vásárlói Élmény és Marketingstratégia Összefüggéseinek Vizsgálata a LEGO-nál. Az elemzés során szekunder kutatást végeztem, majd a primer kutatás eszközeként a Mystery Shoppingot és a személyes interjút alkalmaztam. A fő célom az volt, hogy mélyebben megismerjem a vállalatot és feltérképezzem, milyen kiemelt jelentőséget tulajdonítanak a vásárlói élménynek.A dolgozat az ügyfélélmény (customer experience, CX) fogalmának és fontosságának vizsgálatával kezdődik (Lemon és Verhoef, 2016). Nemcsak az üzlet tranzakciós aspektusát foglalja magában, hanem azt az érzelmi és pszichológiai utat is, amelyet az ügyfél megtesz a márkával való interakció során. Elmélyülve annak meghatározásában, dimenzióiban és későbbi fontosságában, arra törekszem, hogy olyan alapot biztosítsak, amelyen a későbbi megbeszélések szilárdan állhatnak. Ezt követően a figyelem a marketingstratégiára irányul, amely a digitális technológiák megjelenésével és a fogyasztói magatartás megváltozásával jelentős fejlődésen ment keresztül (Kotler & Armstrong, 2017). A körvonalak meghatározásától a vállalati szférában kulcsfontosságú céljainak és funkcióinak megismeréséig ez a rész arra törekszik, hogy feltárja azt a számtalan módot, ahogyan a marketingstratégia formálja és formálja a szélesebb üzleti környezetet. Ennek a feltárásnak a központi eleme az a kapcsolat, amely megosztja az ügyfelek tapasztalatait, egy olyan szimbiózis, amely vitathatatlanul sok mai vállalkozás sikerét vagy kudarcát diktálja.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség mérése, Lego, marketingstratégia, vállalkozás marketingstratégiája, Vásárlói élmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |