Vásárlói élmény és a marketingstratégia összefüggéseinek vizsgá-lata a LEGO-nál

Fülöp Kitti (2023) Vásárlói élmény és a marketingstratégia összefüggéseinek vizsgá-lata a LEGO-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fülöp Kitti Szakdolgozat DMZKH5.pdf] PDF
Fülöp Kitti Szakdolgozat DMZKH5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (940kB)
[thumbnail of Fülöp Kitti magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Fülöp Kitti magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (205kB)
[thumbnail of Fülöp Kitti BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.xlsx.pdf] PDF
Fülöp Kitti BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.xlsx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (290kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom címe: A Vásárlói Élmény és Marketingstratégia Összefüggéseinek Vizsgálata a LEGO-nál. Az elemzés során szekunder kutatást végeztem, majd a primer kutatás eszközeként a Mystery Shoppingot és a személyes interjút alkalmaztam. A fő célom az volt, hogy mélyebben megismerjem a vállalatot és feltérképezzem, milyen kiemelt jelentőséget tulajdonítanak a vásárlói élménynek.A dolgozat az ügyfélélmény (customer experience, CX) fogalmának és fontosságának vizsgálatával kezdődik (Lemon és Verhoef, 2016). Nemcsak az üzlet tranzakciós aspektusát foglalja magában, hanem azt az érzelmi és pszichológiai utat is, amelyet az ügyfél megtesz a márkával való interakció során. Elmélyülve annak meghatározásában, dimenzióiban és későbbi fontosságában, arra törekszem, hogy olyan alapot biztosítsak, amelyen a későbbi megbeszélések szilárdan állhatnak. Ezt követően a figyelem a marketingstratégiára irányul, amely a digitális technológiák megjelenésével és a fogyasztói magatartás megváltozásával jelentős fejlődésen ment keresztül (Kotler & Armstrong, 2017). A körvonalak meghatározásától a vállalati szférában kulcsfontosságú céljainak és funkcióinak megismeréséig ez a rész arra törekszik, hogy feltárja azt a számtalan módot, ahogyan a marketingstratégia formálja és formálja a szélesebb üzleti környezetet. Ennek a feltárásnak a központi eleme az a kapcsolat, amely megosztja az ügyfelek tapasztalatait, egy olyan szimbiózis, amely vitathatatlanul sok mai vállalkozás sikerét vagy kudarcát diktálja.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói elégedettség mérése, Lego, marketingstratégia, vállalkozás marketingstratégiája, Vásárlói élmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet