Hegedűs Rebeka (2023) A kibertámadások hatása a vállalatimázsra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (619kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Hegedűs_Rebeka_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
|
PDF
BGE_Hegedűs Rebeka BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (289kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a kibertámadások vállalatimázsra vetett hatását kutattam. Említésre került benne többek között a különböző vállalatokat érő kiberfenyegetések gyűjteménye, a márkabiztonság fontossága és az ügyfélbizalom szerepe.Dolgozatom célja, hogy átfogóbban megérthessem a kibertámadások és az ezekből adódó vállalatimázs kára közötti összefüggéseket és párhuzamokat, valamint megvizsgálhassam a lehetséges védekezési stratégiákat. Főbb kutatási kérdésim például: Milyen hatással vannak a kibertámadások a fogyasztói bizalomra? Milyen hatással van egy vállalat kibertámadásra adott gyors válasza az imázs károsodásának mértékére? Hogyan lehet javítani a vállalati kibervédelmi és válságkezelési stratégiákat a vállalati imázs károsodásának minimalizálása érdekében? 5 A kutatásom során alkalmazandó módszereket két fő csoportba sorolom, szekunder kutatás és primer kutatás.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kibertámadás, kibervédelem, márkabiztonság, Reputáció, vállalatimázs |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |