Horváth Zsanett (2023) A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében (4).pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2028. November 28.. Download (3MB) |
![]() |
PDF
Titoktartási Kérelem.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (62kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap Horváth Zsanett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
![]() |
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Horváth_Zsanett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (202kB) |
Abstract
Szakdolgozatom témája a HELL Energy Magyarország Kft. új innovatív világszenzációjának megalkotása és annak folyamatai a Mesterséges Intelligencia segítségével. Ez egy rendkívül egyedálló projekt nem csak a márka, hanem az energiaitalok piacán is. Bátran jelenheti ki azt magáról a cég, hogy világelsőként az energiaital szekcióban olyat alkotott, amit eddig még soha senki. Azért választottam ezt a témát, mert volt szerencsém ahhoz, hogy részese legyek ennek a világszenzációnak. Egy ilyen terméknek hatalmas ereje van kommunikációs szempontból. Itt jövök én a képbe, aki jelenleg is a HELL Energy PR osztályán dolgozom junior PR managerként.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | belső PR, business marketing, kommunikáció, marketing, termék |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Last Modified: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |