Takács Dániel (2023) CRM rendszer bevezetése a Getcon Hungary Zrt.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Takács_Dániel_ZGKJQZ_Szakdolgozat_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Takács Dániel magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ TAKÁCSD.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy esettanulmányt készítettem a Getcon Hungary Zrt.-nél a CRM rendszer bevezetésről, amelyben jelentős szerepem volt az ott töltött gyakornoki időm alatt. A tanulmány során több szempontból vizsgáltam, hogy a rendszer bevezetése milyen hatással van a cégre. Ennek keretében 4 kollégámmal készítettem interjút, a kereskedelmi vezetővel, a vezető mérnökkel, a projektmenedzserrel és egy adminisztratív munkatárssal. Amely interjúkból arra tanulságra jutottam, hogy a CRM rendszerbe megérte a cégnek befektetni a sok erőforrást. Ezen kívül kérdőívet vettem fel a cég munkavállalóival (59 személy), ami a rendszer elégedettségéről szólt. A kérdőív tanulságai szerint, elégedettek a kollégák az új rendszerrel, belátva ennek hátrányait. Ez alapján, amit tapasztaltam, úgy vélem, érdemes lenne más kis- és középvállalkozásoknak is fontolóra venni a CRM rendszer bevezetését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázisrendszer(ek), beruházás(ok) értékelése, CRM, értékesítés, kis- és középvállalkozás - KKV |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |