Váradi Gabriella (2023) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
A közösségi médiák szerepe végleges.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
![]() |
PDF
Váradi Gabriella BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
![]() |
PDF
VáradiGabriellaKM_külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Abstract
A Szakdolgozatom témája a közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében. A kutatásom a közösségi média szerepére, hasznosságára és lehetőségeire fókuszál a Magyar Telekom marketingtevékenységében. Az elemzés kiterjed a közösségi média platformokon alkalmazott stratégiákra, azok hatékonyságára, valamint a vállalatok és fogyasztók közötti interakciókra. Továbbá a Magyar Telekom saját marketingkampányait és közösségi média jelenlétét vizsgálom, mérem ezek hatékonyságát a fogyasztói elkötelezettség és a márkaépítés szempontjából. A tanulmány célja hatékonyabb kommunikációs eszközök azonosítása és ajánlások kidolgozása a Magyar Telekom jövőbeni marketingstratégiájához a digitális szférában.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, kommunikációs stratégia, közösségi média, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, marketingtevékenység, telekommunikáció, vállalati kommunikáció, vállalati stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Last Modified: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |