A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében

Váradi Gabriella (2023) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A közösségi médiák szerepe végleges.pdf] PDF
A közösségi médiák szerepe végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Váradi Gabriella BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Váradi Gabriella BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)
[thumbnail of VáradiGabriellaKM_külső.pdf] PDF
VáradiGabriellaKM_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (194kB)

Absztrakt (kivonat)

A Szakdolgozatom témája a közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében. A kutatásom a közösségi média szerepére, hasznosságára és lehetőségeire fókuszál a Magyar Telekom marketingtevékenységében. Az elemzés kiterjed a közösségi média platformokon alkalmazott stratégiákra, azok hatékonyságára, valamint a vállalatok és fogyasztók közötti interakciókra. Továbbá a Magyar Telekom saját marketingkampányait és közösségi média jelenlétét vizsgálom, mérem ezek hatékonyságát a fogyasztói elkötelezettség és a márkaépítés szempontjából. A tanulmány célja hatékonyabb kommunikációs eszközök azonosítása és ajánlások kidolgozása a Magyar Telekom jövőbeni marketingstratégiájához a digitális szférában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, kommunikációs stratégia, közösségi média, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, marketingtevékenység, telekommunikáció, vállalati kommunikáció, vállalati stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet