Váradi Gabriella (2023) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A közösségi médiák szerepe végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Váradi Gabriella BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
|
PDF
VáradiGabriellaKM_külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Szakdolgozatom témája a közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében. A kutatásom a közösségi média szerepére, hasznosságára és lehetőségeire fókuszál a Magyar Telekom marketingtevékenységében. Az elemzés kiterjed a közösségi média platformokon alkalmazott stratégiákra, azok hatékonyságára, valamint a vállalatok és fogyasztók közötti interakciókra. Továbbá a Magyar Telekom saját marketingkampányait és közösségi média jelenlétét vizsgálom, mérem ezek hatékonyságát a fogyasztói elkötelezettség és a márkaépítés szempontjából. A tanulmány célja hatékonyabb kommunikációs eszközök azonosítása és ajánlások kidolgozása a Magyar Telekom jövőbeni marketingstratégiájához a digitális szférában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, kommunikációs stratégia, közösségi média, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, marketingtevékenység, telekommunikáció, vállalati kommunikáció, vállalati stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |