Termékek, termékcsoportok tervezése és bevezetése a Tchibo Budapest Kft. használati cikkek területén keresztül

Harcsa Lívia (2023) Termékek, termékcsoportok tervezése és bevezetése a Tchibo Budapest Kft. használati cikkek területén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Harcsa.Lívia_N6WGN1_szakdolgozat.pdf] PDF
Harcsa.Lívia_N6WGN1_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Szeptember 24..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_N6WGN1.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_N6WGN1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (65kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Katalin_Harcsa_Lívia (3).pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Katalin_Harcsa_Lívia (3).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (369kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Harcsa_Lívia_SzSzilárd.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Harcsa_Lívia_SzSzilárd.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (306kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja a termékek magyar piacra való bevezetésének folyamatának részletes vizsgálata, különös tekintettel a Tchibo Budapest Kft. non-food kategóriájára. A kutatás kitér a non-food termékek iránti keresletre, az infláció és árnövekedés hatására. A vizsgálat rávilágít arra is, hogy az emberek milyen tényezők alapján választják a ruházati termékeket árusító üzleteket. A kutatási kérdések a tervezést, marketingstratégiát, piaci pozíciót, vevői preferenciákat és vásárlási szokásokat célozzák meg. A szakdolgozat három kutatási módszert alkalmaz: szakirodalom, interjúk a Marketing és Gazdasági igazgatóval, kérdőíves kutatás a fogyasztókkal, és mystery shopping az üzletekben. A cél az átfogó kép kialakítása a termékek bevezetéséről, marketingstratégiáról és vásárlói szokásokról a Tchibo esetében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sarkadi Katalin
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árazás, ellátási lánc - ellátó hálózat, kiskereskedelem, marketingeszközök, termékéletciklus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet