Vásárlók és vásárlások az M-kereskedelemben

Kalamár Mátyás (2023) Vásárlók és vásárlások az M-kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kalamár Mátyás - Vásárlók és vásárlások az M-kereskedelemben.pdf] PDF
Kalamár Mátyás - Vásárlók és vásárlások az M-kereskedelemben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (718kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Kalamár_Mátyás_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Kalamár_Mátyás_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (172kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájául az egyre népszerűbb, növekvő jelentőségű, kihívásokkal és lehetőségekkel teli mobil kereskedelem (m-kereskedelem) bemutatását választottam. Az m-kereskedelem az elektronikus kereskedelem vezeték nélküli technológia segítségével lebonyolított része, amely mobiltelefonok vagy egyéb mobil eszközök pl. tabletek, laptopok, okosóra stb. használatával valósul meg. A jelenlegi, gyorsan változó, kiszámíthatatlan gazdasági helyzet hatására a fogyasztók jelentős tömege kezdte másképp használni az online csatornákat, befolyásolva a webáruházak forgalmát és az online kereskedelmi piac egészének volumenét. Szakdolgozatom szakirodalmi áttekintésből és primer kutatásból áll. A szakirodalmi áttekintés során felkutattam és összegyűjtöttem a szakirodalomban - szakkönyvekben, cikkekben, tanulmányokban és statisztikai kiadványokban - fellelhető elemzett és publikált információkat, adatokat, melyek segítségével egy átfogó képet kaphatunk a mobil kereskedelem témakörében. Több szerző munkáját és kutatását is figyelembe vettem, értelmeztem és feldolgoztam, mely alapján kialakítottam az elméleti áttekintés szerkezetét. A szakirodalmi áttekintés részt az információs társadalom, a fogyasztói magatartás, az elektronikus kereskedelem és a mobil kereskedelem fejezetekre tagoltam. A primer kutatásom célja, hogy - szakirodalmi áttekintésemre támaszkodva - feltérképezzem napjaink internethasználóit, annak érdekében, hogy választ kapjunk arra a kérdésre, hogyan viszonyulnak az online, mobil eszközökön keresztüli vásárláshoz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, infokommunikációs technológiák, információs társadalom, m-kereskedelem, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet