Mátrai Luca (2023) A munkáltatói márka szerepének vizsgálata a női járművezetők foglalkoztatásánál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A_munkáltatói_márka_szerepének_vizsgálata_a_női_járművezetők_foglalkoztatásánál_Mátrai_Luca.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (990kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap Mátrai Luca.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Sarkadi Katalin_Mátrai_Luca.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (359kB) |
Absztrakt (kivonat)
Általánosan elmondható, hogy egész Európa, Magyarország és Budapest is járművezető hiánnyal küzd. Jelenleg Európában összesen 105 000 betöltetlen járművezetői pozíció van. Ennek hátterében számos ok áll. Szakdolgozatom célja az volt, feltárjam a járművezetői hiány hátterében álló okokat, valamint, hogy megismerjem, milyen típusú nők választják szívesen a járművezetői hivatást, továbbá, hogy milyen munkáltatói márka lehet vonzó a női autóbuszvezetők számára. Egyúttal célom volt egy olyan munkáltatói márka stratégiájának felvázolása, mely az autóbuszvezető hiány minimalizálására nyújt megoldást, akár leendő vagy meglévő női járművezetők szektorba való bevonásával.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autóbuszvezető, járművezető hiány, Munkáltatói márka, női járművezető, női munkavállaló |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |