Az Umbroll márkaismertségének növelése

Török Laura Viktória (2023) Az Umbroll márkaismertségének növelése. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat_Török Laura Viktória_V7KF9P.pdf] PDF
Szakdolgozat_Török Laura Viktória_V7KF9P.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (10MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_Török Laura Viktória_V7KF9P.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_Török Laura Viktória_V7KF9P.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (173kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Török_Laura_Viktória_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Török_Laura_Viktória_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap _Török Laura_Dr_Miklós_Ilona.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap _Török Laura_Dr_Miklós_Ilona.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (311kB)

Abstract

Szakdolgozatom témája a márkaismertség növelése, melyet egy hazai árnyékolástechnikai márka, az Umbroll által mutatok be. Dolgozatom célja, hogy megismerjem az árnyékolástechnikai piac sajátosságait, valamint a fogyasztók magatartását. Kutatásomhoz mélyinterjúkat alkalmaztam, melyeket az Umbroll viszonteladóival készítettem el. A dolgozatomban az árnyékolástechnikai piacon történő márkázás szerepét mutatom be az Umbroll márka ismertetésén keresztül. A mélyinterjúk eredményeit figyelembe véve javaslatokat teszek a márkaismertség növeléséhez kapcsolódóan a vállalat számára.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: árnyékolástechnika, márka, márkaismertség, márkavédelem, Umbroll
SWORD Depositor: User Archive
Depositing User: User Archive
Date Deposited: 2024. Feb. 20. 14:59
Last Modified: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

View Item View Item