Fórizs Dóra (2023) Biatorbágy Településmarketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Biatorbágy-Településmarketingstratégiájának-elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Fórizs_Dóra_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
|
PDF
Fórizs Dóra BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (290kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatommal Biatorbágy város településmarketing stratégiáját elemzem, azon belül is fő fókuszom a városimázson van.Az elmúlt néhány év alatt több új oktatási intézmény, és jelenleg is bővülő lakóparkok épültek. Ennek hatására a városba elkezdtek beköltözni az új családok, és elkezdte közelíteni azt a szintet, amikor már „megteltnek” lehetne nyilvánítani. Természetesen a város ezt igyekszik orvosolni és kézben tartani, és továbbra is vonzó, élhető várost kialakítani. Továbbá megvizsgálni a megnövekedett lélekszám hatását, és az elköltözési hajlandóságot és okait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Biatorbágy, szuburbanizáció, település marketingstratégia, településmarketing, városimázs |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |