Biatorbágy Településmarketingstratégiájának elemzése

Fórizs Dóra (2023) Biatorbágy Településmarketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Biatorbágy-Településmarketingstratégiájának-elemzése.pdf] PDF
Biatorbágy-Településmarketingstratégiájának-elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Fórizs_Dóra_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Fórizs_Dóra_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (210kB)
[thumbnail of Fórizs Dóra BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf] PDF
Fórizs Dóra BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (290kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatommal Biatorbágy város településmarketing stratégiáját elemzem, azon belül is fő fókuszom a városimázson van.Az elmúlt néhány év alatt több új oktatási intézmény, és jelenleg is bővülő lakóparkok épültek. Ennek hatására a városba elkezdtek beköltözni az új családok, és elkezdte közelíteni azt a szintet, amikor már „megteltnek” lehetne nyilvánítani. Természetesen a város ezt igyekszik orvosolni és kézben tartani, és továbbra is vonzó, élhető várost kialakítani. Továbbá megvizsgálni a megnövekedett lélekszám hatását, és az elköltözési hajlandóságot és okait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Biatorbágy, szuburbanizáció, település marketingstratégia, településmarketing, városimázs
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet