A digitális és online reklámesztétika hatása a fogyasztói magatartásra

Ferenczy Anna Kamilla (2023) A digitális és online reklámesztétika hatása a fogyasztói magatartásra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Ferenczy_Anna_Kamilla_JN99O.pdf] PDF
Szakdolgozat_Ferenczy_Anna_Kamilla_JN99O.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat leadási határidejének meghosszabbításáról szóló számla.pdf] PDF
Szakdolgozat leadási határidejének meghosszabbításáról szóló számla.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (115kB)
[thumbnail of Ferenczy Anna Kamilla szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Ferenczy Anna Kamilla szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)
[thumbnail of FAK KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
FAK KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (315kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásommal fel szeretném tárni, hogy a digitális marketingben használt reklámesztétikai eszközök milyen szinten befolyásolják a fogyasztók végső döntéseit igényeik kielégítése érdekében, valamint, hogy mennyire segítik elő a termékinformáció áramlását, illetve megmaradását.A mai digitális médiában számos digitális kampány, hirdetés és reklám van jelen, emiatt érdemesnek tartom megvizsgálni, hogy a reklámesztétika milyen szerepet tölt be a digitális marketingtevékenységekben és a fogyasztók döntésének kialakulásakor.Az online kérdőívből kinyert adatokból és az online elérhető statisztikai adatokból számtani következtetéseket és kimutatásokat fogok végezni. Így a statisztikai adatokból, a szakirodalomból és az online megtalálható információkból konklúziót vonok le és elemzem azt. Végül megvizsgálom, hogy a kutatási kérdésemre mennyire lehet válaszolni az eredmény vizsgálatával.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális kor, esztétika, kommunikáció, marketing, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet