A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése

Lajtos Laura (2023) A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése.pdf] PDF
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése.pdf] PDF
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Lajtos Laura BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Lajtos Laura BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)
[thumbnail of LajtosLauraKM_külső.pdf] PDF
LajtosLauraKM_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (194kB)

Absztrakt (kivonat)

A Hard Rock márkaépítésének és alkalmazott marketing eszközeinek elemzése, amely a vendéglátó-, idegenforgalmi- és kereskedelmi szektorban tevékenykedő nemzetközi márka. A dolgozatban először bemutatom a Hard Rock márkát, elemzem a 7P struktúra gondolatmenetét használva, melyben részletesen értékelem alkalmazott marketing eszközeit. A primer kutatásomban a kínálati oldal preferenciáit is felmérem, melyben elsődlegesen a vendéglátó-, idegenforgalmi- és kereskedelmi egységek látogatását, a márkahűséget és a Hard Rock ismertségét is felmérem. Néhány fogyasztói magatartást vizsgáló kutatással kiegészítve összevetem az eredményeket, és levonom azok segítségével a következtetéseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói preferenciák, idegenforgalom, kereskedelem, marketing, marketingeszközök, marketingtevékenység, márka, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet