Lajtos Laura (2023) A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Lajtos Laura BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
|
PDF
LajtosLauraKM_külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (194kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Hard Rock márkaépítésének és alkalmazott marketing eszközeinek elemzése, amely a vendéglátó-, idegenforgalmi- és kereskedelmi szektorban tevékenykedő nemzetközi márka. A dolgozatban először bemutatom a Hard Rock márkát, elemzem a 7P struktúra gondolatmenetét használva, melyben részletesen értékelem alkalmazott marketing eszközeit. A primer kutatásomban a kínálati oldal preferenciáit is felmérem, melyben elsődlegesen a vendéglátó-, idegenforgalmi- és kereskedelmi egységek látogatását, a márkahűséget és a Hard Rock ismertségét is felmérem. Néhány fogyasztói magatartást vizsgáló kutatással kiegészítve összevetem az eredményeket, és levonom azok segítségével a következtetéseket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói preferenciák, idegenforgalom, kereskedelem, marketing, marketingeszközök, marketingtevékenység, márka, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |