Az online kereskedelem és annak hatása a divatiparra: A fogyasztói magatartás változásai

Lapostyán Anita (2023) Az online kereskedelem és annak hatása a divatiparra: A fogyasztói magatartás változásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Lapostyan Anita.pdf] PDF
Szakdolgozat Lapostyan Anita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (869kB)
[thumbnail of Lapostyán Anita magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Lapostyán Anita magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (205kB)
[thumbnail of Lapostyán Anita.pdf] PDF
Lapostyán Anita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatási kérdések, amelyeket a jelen tanulmány elemez, összefoglalják a vizsgálat témakörét: Milyen technológiai elvárásokkal találkoznak a divatvállalatok? Hogyan befolyásolják az online marketing csatornák a fogyasztók vásárlási döntéseit? Ezekre a kérdésekre adott válaszok segíthetik a vállalatokat abban, hogy hatékony stratégiákat dolgozzanak ki a digitális környezetben való sikeres működéshez. A következő fejezetekben először részletesen bemutatom az online fogyasztói magatartás jellemzőit, különös figyelmet fordítva a divatiparra majd bemutatom a saját kutatásomat, annak módszertanát, az eredmények elemzését és azok következményeit. Az adatgyűjtést kérdőív segítségével végzem, és a vizsgálat során nagy hangsúlyt fektetek az online vásárlási szokások és a divatipar kapcsolatának feltérképezésére. A tanulmányban részletesen kitérek a demográfiai adatokra, a fogyasztói preferenciákra és az online vásárlás motivációjára is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, fogyasztói magatartás, koronavírus-járvány (COVID-19), online marketing, online vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet