Lapostyán Anita (2023) Az online kereskedelem és annak hatása a divatiparra: A fogyasztói magatartás változásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Lapostyan Anita.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (869kB) |
|
PDF
Lapostyán Anita magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (205kB) |
|
PDF
Lapostyán Anita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatási kérdések, amelyeket a jelen tanulmány elemez, összefoglalják a vizsgálat témakörét: Milyen technológiai elvárásokkal találkoznak a divatvállalatok? Hogyan befolyásolják az online marketing csatornák a fogyasztók vásárlási döntéseit? Ezekre a kérdésekre adott válaszok segíthetik a vállalatokat abban, hogy hatékony stratégiákat dolgozzanak ki a digitális környezetben való sikeres működéshez. A következő fejezetekben először részletesen bemutatom az online fogyasztói magatartás jellemzőit, különös figyelmet fordítva a divatiparra majd bemutatom a saját kutatásomat, annak módszertanát, az eredmények elemzését és azok következményeit. Az adatgyűjtést kérdőív segítségével végzem, és a vizsgálat során nagy hangsúlyt fektetek az online vásárlási szokások és a divatipar kapcsolatának feltérképezésére. A tanulmányban részletesen kitérek a demográfiai adatokra, a fogyasztói preferenciákra és az online vásárlás motivációjára is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, fogyasztói magatartás, koronavírus-járvány (COVID-19), online marketing, online vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |