A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában

Késmárki Kata (2023) A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Késmárki Kata_L31M26.pdf] PDF
Szakdolgozat_Késmárki Kata_L31M26.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 27..

Download (2MB)
[thumbnail of Késmárki Kata Titkosítás.pdf] PDF
Késmárki Kata Titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (129kB)
[thumbnail of KésmárkiKata_BA_KM_magyar_bírálati_lap_KÜLSŐ_GyÁ.pdf] PDF
KésmárkiKata_BA_KM_magyar_bírálati_lap_KÜLSŐ_GyÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (349kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Késmárki_Kata_Kovács_A.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Késmárki_Kata_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat a „Readyt o drink” jegeskávék márkázásának fontosságáról készítettem. Dolgozatomban a márkázás fontosságát ként konkrét dobozos jegeskávé márkán keresztül vizsgáltam. Az egyik márkám kereskedelmi márka (Amaroy jegeskávé), a másik pedig egy gyártói márka (Mizo Coffee Selection). Szekunder kutatást és kérdőíves vizsgálatot is végeztem. Szekunder információimhoz a Sole-Mizo Zrt. által jutottam, ahol megvizsgáltam a piaci részesedések eloszlását, valamint egy általános képet szereztem a jegeskávé márkák eloszlásáról az üzletekben. Önálló kutatásommal a fogyasztók véleményét és igényeit is felmértem a ready to drink jegeskávék körében. A két vizsgálat alapján egyértelmű, hogy a gyártói márkájú jegeskávék nagyobb szerepet játszanak a fogyasztók és a piac életében, azaz a márkázás ezen termékkategóriában nagyon fontos. Úgy vélem eredményeim nagyon hasznosak a Sole-Mizo Zrt. számára, hiszen így a jövőben teljes mértékben a fogyasztók igényei szerint tudnak fejlődni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyártói márka, kereskedelmi márka, marketing, márka, márkahűség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet