The user-friendliness of digitalization affecting the advertisements and the purchase process of products in pharmacies in Hungary

Fehér Norbert (2023) The user-friendliness of digitalization affecting the advertisements and the purchase process of products in pharmacies in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fehér_Norbert_C8A991_szakdolgozat_2023_Commerce_and_Marketing.pdf] PDF
Fehér_Norbert_C8A991_szakdolgozat_2023_Commerce_and_Marketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Fehér_Norbert_C8A991_szakdolgozat_2023_absztrakt.pdf] PDF
Fehér_Norbert_C8A991_szakdolgozat_2023_absztrakt.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (50kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Fehér Norbert.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ Fehér Norbert.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (174kB)
[thumbnail of BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Katalin_Fehér Norbert_2024.pdf] PDF
BA KM angol bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Katalin_Fehér Norbert_2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (322kB)

Absztrakt (kivonat)

Modernization reaches all areas of life. Pharmacies in Hungary are constantly being rebuilt on much more modern foundations, some of them even becoming completely digitalized. This has a great influence on the customer experience and the purchase process itself. In my research, I investigate the user-friendliness of the modernization and digitization of pharmacies and customers' attitudes towards more efficient shopping processes, as well as the appearance of new interactive marketing tools. For the research, literature works and an online distributed questionnaire were used to collect accurate answers of customers and to get a comprehensive picture. Keywords: pharmacy, digitalization, modernization, user-friendliness, marketing tools, purchase process, advertising, consumers, digital knowledge

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sarkadi Katalin
Belső
Mesteroktató; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: advertising, consumers, digital knowledge, digitalization, marketing tools, modernization, pharmacy, purchase process, user-friendliness
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:59
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet