Gere Zoltán (2023) A Suzuki Motorrad marketingkommunikációjának átdolgozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Gere Zoltán végleges végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Gere Zoltan - BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap TZs_Gere Zoltán.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a Suzuki Motorrad korlátolt fellelőségű társaság marketingkommunikációjának átdolgozásával, bizonyos esetekben elemzésével foglalkozik. A Suzuki Motorrad egy hivatalos Suzuki és Ducati motorkerékpár viszonteladó partner. Főbb tevékenységi köre közé tartozik továbbá a motoros ruházati cikkek árusítása és az egyéb motoros kiegészítők és alkatrészek forgalmazása. Ezen túl saját szervizt is üzemeltetnek, ahol az általuk és nem általuk értékesített motorkerékpárok rendszeres karbantartásával foglalkoznak. Egy egészen egyedi tevékenységük egy hasonló nagyobb vállalathoz képest, hogy forgalmaznak használt motorkerékpárokat is. Téma választásom során közrejátszott, hogy a Motorrad tevékenysége egy szívemhez közelálló dolog. Családi vállalkozásunk hasonló tevékenységi kört folytat, ugyancsak motorkerékpár kereskedők vagyunk, csak ennek egy bizonyos alágazata, a roncs kereskedelem tartozik a fő tevékenységi körünkbe. Ezen folyamat részese vagyok én magam is már egész kis korom óta, ahogyan a mechanikai és más kereskedelmi területeknek is.Kézenfekvő volt ezek után, hogy a BGE-n megszerzett tudásom ki is kell, hogy próbáljam egy valóságos környezetben, ami maga a Suzuki Motorrad és a szakdolgozat. Azért pont ezt a vállalkozást választottam, mert úgy érzem, hogy egy szinttel előttünk járnak, de mégis sok segítségre szorulnak a marketing felépítésének terén. Ezen a ponton jövök én a képbe. Marketing kommunikációs specializációmnak köszönhetően szert tettem kellő tudásra, hogy létrehozzak egy teljes tervet a Motorrad számára. Üzleti kapcsolatunk révén sok hasznos információt sikerült megtudnom a cégről, amik alapján el tudok indulni megtervezni számukra egy új irányt a marketing terén, és létrehozni olyan területeket, amik egyelőre nem jöttek létre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kereskedelem, kkv, marketing, marketingkommunikáció, motorkerékpár |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |