Gómez-Carmona Lára (2023) A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
PDF VÉGLEGES...pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Gómez-Carmona Lára_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (294kB) |
|
PDF
Bírálat Gómez Carmona Lara.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (308kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja, hogy átfogóan vizsgálja a kozmetikai reklámokat és azok pszichológiai hatásait a fogyasztókra. A bevezetés háttér információt nyújt és előkészíti a választott témát, majd meghatározza a kutatás célját, fontosságát és indokait. Ezt követően megfogalmazza a kutatási kérdéseket, amelyekre a szakdolgozat keretében kíván válaszokat találni.A következő fejezet a marketingkommunikációval foglalkozik, bemutatva a kommunikáció szükségességét és a marketingkommunikáció fogalmát és szerepét. Ismerteti a különböző kommunikációs eszközöket és csatornákat, amelyek segítségével a reklámok eljuthatnak a célcsoportokhoz.A harmadik részben a reklámokat helyezi középpontba, bemutatva a reklámok közgazdaságtanba kerülésének folyamatát és szerepét a marketingkommunikációban.A negyedik fejezet részletesen elemzi a reklámok pszichológiai hatásait, különös hangsúlyt fektetve az érzelmi hatásokra, a márkaidentitásra, a vásárlási viselkedést befolyásoló tényezőkre és a szükségletek és vágyak gerjesztésére. A Maslow szükségleti hierarchia piramisát ismerteti, hogy megérthessük, hogyan befolyásolja a reklámokban megjelenő pszichológiai elemeket.A kozmetikai reklámok rész kifejti a kozmetikai reklámok jellemzőit és konkrét példákat mutat be, például a DOVE önbizalom programot és az illat marketing szerepét a kozmetikai reklámokban.A következtetés és befejezés rész összefoglalja a kozmetikai reklámok pszichológiai hatásait, hangsúlyozva a kutatás eredményeinek jelentőségét. Javaslatokat és további kutatási irányokat is felvet a témával kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, kozmetikai cikkek, marketing, reklám, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |