Riha Roxána (2023) Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a TikTokon a divatiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra a divatiparban a TikTokon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Riha RoxánaBA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (205kB) |
|
PDF
Riha Roxána_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (297kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az influencerek megjelenésével - akiknek egyre csak növekszik a rajongó számuk – a fogyasztók jobban befolyásolhatóak lettek, és egy fajta inspirációkká váltak a divat terén a fiatalabb generációk számára. A divat napjainkban a mindennapi megjelenésünket képezi, mely során kifejezhetjük magunkat. A fiatalabb generáció, nagyobb figyelmet igényel az influencerek által reklámozott/hordott ruhákra, ugyanis ezek az influencerek magas divatérzékkel rendelkeznek és bármilyen ruhát vesznek fel, a követőik számára befolyásolással bírnak. Dolgozatomban a közösségi médián megjelent fashion influencerek fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását kívánom kutatni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, divat, közösségi média, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |