Spiegl Réka (2023) Márkaépítés, Eau de Tihany. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
PDF
Szakdolgozat_Spiegl_Réka_Márkaépítés.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
|
PDF
Eredetiségi nyilatkozat Spiegl Réka.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (406kB) |
|
PDF
BA KM bírálat SR.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Spiegl_Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
Abstract
Szakdolgozatom témája a márkaépítés, azon belül is, az Eau de Tihany Levendula Manufaktúrával foglalkozik. Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy egy magyar kis és középvállalkozás képes e önállóan erős márkát építeni, és márkahűséget kialakítani. Szakdolgozatomban erre a kérdésre fogom a választ keresni és kutatásommal alátámasztani. Milyen eszközöket használ ehhez, és, hogyan befolyásolja a social média. Kutatásomhoz kérdőívet készítettem, amely alátámasztja, hogy kellő önfejlesztéssel képes önerőből is létrehozni márkát és márkahűséget egy kis és középvállalkozás is.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | branding, marketing, marketingkommunikáció, márkaépítés, online-offline |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Last Modified: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Actions (login required)
View Item |