Márkaépítés, Eau de Tihany

Spiegl Réka (2023) Márkaépítés, Eau de Tihany. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Szakdolgozat_Spiegl_Réka_Márkaépítés.pdf] PDF
Szakdolgozat_Spiegl_Réka_Márkaépítés.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Eredetiségi nyilatkozat Spiegl Réka.pdf] PDF
Eredetiségi nyilatkozat Spiegl Réka.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (406kB)
[thumbnail of BA KM bírálat SR.pdf] PDF
BA KM bírálat SR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Spiegl_Réka.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Spiegl_Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)

Abstract

Szakdolgozatom témája a márkaépítés, azon belül is, az Eau de Tihany Levendula Manufaktúrával foglalkozik. Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy egy magyar kis és középvállalkozás képes e önállóan erős márkát építeni, és márkahűséget kialakítani. Szakdolgozatomban erre a kérdésre fogom a választ keresni és kutatásommal alátámasztani. Milyen eszközöket használ ehhez, és, hogyan befolyásolja a social média. Kutatásomhoz kérdőívet készítettem, amely alátámasztja, hogy kellő önfejlesztéssel képes önerőből is létrehozni márkát és márkahűséget egy kis és középvállalkozás is.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: branding, marketing, marketingkommunikáció, márkaépítés, online-offline
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2024. Feb. 20. 14:58
Last Modified: 2024. Feb. 20. 14:58

Actions (login required)

View Item View Item