Márkaépítés, Eau de Tihany

Spiegl Réka (2023) Márkaépítés, Eau de Tihany. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Spiegl_Réka_Márkaépítés.pdf] PDF
Szakdolgozat_Spiegl_Réka_Márkaépítés.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Eredetiségi nyilatkozat Spiegl Réka.pdf] PDF
Eredetiségi nyilatkozat Spiegl Réka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (406kB)
[thumbnail of BA KM bírálat SR.pdf] PDF
BA KM bírálat SR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Spiegl_Réka.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Spiegl_Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a márkaépítés, azon belül is, az Eau de Tihany Levendula Manufaktúrával foglalkozik. Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy egy magyar kis és középvállalkozás képes e önállóan erős márkát építeni, és márkahűséget kialakítani. Szakdolgozatomban erre a kérdésre fogom a választ keresni és kutatásommal alátámasztani. Milyen eszközöket használ ehhez, és, hogyan befolyásolja a social média. Kutatásomhoz kérdőívet készítettem, amely alátámasztja, hogy kellő önfejlesztéssel képes önerőből is létrehozni márkát és márkahűséget egy kis és középvállalkozás is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, marketing, marketingkommunikáció, márkaépítés, online-offline
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:58
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet