Spiegl Réka (2023) Márkaépítés, Eau de Tihany. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Spiegl_Réka_Márkaépítés.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Eredetiségi nyilatkozat Spiegl Réka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (406kB) |
|
PDF
BA KM bírálat SR.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Spiegl_Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a márkaépítés, azon belül is, az Eau de Tihany Levendula Manufaktúrával foglalkozik. Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy egy magyar kis és középvállalkozás képes e önállóan erős márkát építeni, és márkahűséget kialakítani. Szakdolgozatomban erre a kérdésre fogom a választ keresni és kutatásommal alátámasztani. Milyen eszközöket használ ehhez, és, hogyan befolyásolja a social média. Kutatásomhoz kérdőívet készítettem, amely alátámasztja, hogy kellő önfejlesztéssel képes önerőből is létrehozni márkát és márkahűséget egy kis és középvállalkozás is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, marketing, marketingkommunikáció, márkaépítés, online-offline |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |