Reklámok hatása a gyermekekre

Ambrus Melinda (2023) Reklámok hatása a gyermekekre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Ambrus Melinda_CJRC6K_szakdolgozat_2023-11-28.pdf] PDF
Ambrus Melinda_CJRC6K_szakdolgozat_2023-11-28.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Ambrus Melinda BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Ambrus Melinda BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of AmbrusMelindaKM_külső.pdf] PDF
AmbrusMelindaKM_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a reklámok hatása a gyermekekre. Napjainkban is széles körben vitatott kérdés, hogy a reklámoknak milyen pozitív és negatív következményei vannak a gyermekekre, milyen hatással vannak rájuk, illetve mennyire befolyásolják őket.Ahogy terjed a technológia, egyre jobban ki vannak téve a reklámoknak a gyerekek ezért a kutatásom során azt szeretném vizsgálni, hogy milyen negatív hatása van a reklámoknak a gyerekek fejlődésére és személyiségére. Mivel a reklámok figyelemfelkeltőek, ezért ideális eszköz a gyerekek manipulációjához.Kutatásom középpontjában a televíziós reklámok hatása áll, ugyanis azzal találkoznak a gyerekek nap mint nap. Arra keresem a választ, hogy mennyire értik a gyerekek a reklámokat, valamint tudnak e különbséget tenni a valóság és a kitaláció között. Vizsgálom azt is, hogy mennyire befolyásolják a szülők vásárlási szokásait. Azért szeretnék kutatást végezni erről a témáról, mert a gyerekek nagyon fogékonyak és jelentős célcsoportnak számítanak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fejlődés, gyerekek, márka, reklámok, szülők, televízió, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:58
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet