Ambrus Melinda (2023) Reklámok hatása a gyermekekre. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
PDF
Ambrus Melinda_CJRC6K_szakdolgozat_2023-11-28.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (3MB) |
|
PDF
Ambrus Melinda BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
|
PDF
AmbrusMelindaKM_külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Abstract
Szakdolgozatom témája a reklámok hatása a gyermekekre. Napjainkban is széles körben vitatott kérdés, hogy a reklámoknak milyen pozitív és negatív következményei vannak a gyermekekre, milyen hatással vannak rájuk, illetve mennyire befolyásolják őket.Ahogy terjed a technológia, egyre jobban ki vannak téve a reklámoknak a gyerekek ezért a kutatásom során azt szeretném vizsgálni, hogy milyen negatív hatása van a reklámoknak a gyerekek fejlődésére és személyiségére. Mivel a reklámok figyelemfelkeltőek, ezért ideális eszköz a gyerekek manipulációjához.Kutatásom középpontjában a televíziós reklámok hatása áll, ugyanis azzal találkoznak a gyerekek nap mint nap. Arra keresem a választ, hogy mennyire értik a gyerekek a reklámokat, valamint tudnak e különbséget tenni a valóság és a kitaláció között. Vizsgálom azt is, hogy mennyire befolyásolják a szülők vásárlási szokásait. Azért szeretnék kutatást végezni erről a témáról, mert a gyerekek nagyon fogékonyak és jelentős célcsoportnak számítanak.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fejlődés, gyerekek, márka, reklámok, szülők, televízió, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Last Modified: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Actions (login required)
View Item |