Reklámok hatása a gyermekekre

Ambrus Melinda (2023) Reklámok hatása a gyermekekre. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Ambrus Melinda_CJRC6K_szakdolgozat_2023-11-28.pdf] PDF
Ambrus Melinda_CJRC6K_szakdolgozat_2023-11-28.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)
[thumbnail of Ambrus Melinda BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Ambrus Melinda BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of AmbrusMelindaKM_külső.pdf] PDF
AmbrusMelindaKM_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Abstract

Szakdolgozatom témája a reklámok hatása a gyermekekre. Napjainkban is széles körben vitatott kérdés, hogy a reklámoknak milyen pozitív és negatív következményei vannak a gyermekekre, milyen hatással vannak rájuk, illetve mennyire befolyásolják őket.Ahogy terjed a technológia, egyre jobban ki vannak téve a reklámoknak a gyerekek ezért a kutatásom során azt szeretném vizsgálni, hogy milyen negatív hatása van a reklámoknak a gyerekek fejlődésére és személyiségére. Mivel a reklámok figyelemfelkeltőek, ezért ideális eszköz a gyerekek manipulációjához.Kutatásom középpontjában a televíziós reklámok hatása áll, ugyanis azzal találkoznak a gyerekek nap mint nap. Arra keresem a választ, hogy mennyire értik a gyerekek a reklámokat, valamint tudnak e különbséget tenni a valóság és a kitaláció között. Vizsgálom azt is, hogy mennyire befolyásolják a szülők vásárlási szokásait. Azért szeretnék kutatást végezni erről a témáról, mert a gyerekek nagyon fogékonyak és jelentős célcsoportnak számítanak.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: fejlődés, gyerekek, márka, reklámok, szülők, televízió, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2024. Feb. 20. 14:58
Last Modified: 2024. Feb. 20. 14:58

Actions (login required)

View Item View Item