How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?

Molnár Lilla Rebeka (2023) How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Molnár_Lilla_Rebeka_GFGTE5_szakdolgozat_2023_Commerce_Marketing.pdf] PDF
Molnár_Lilla_Rebeka_GFGTE5_szakdolgozat_2023_Commerce_Marketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (850kB)
[thumbnail of Molnár_Lilla_GFGTE5_szakdolgozat_2023_absztrakt.pdf] PDF
Molnár_Lilla_GFGTE5_szakdolgozat_2023_absztrakt.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (49kB)
[thumbnail of Molnár Lilla Rebeka_BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf] PDF
Molnár Lilla Rebeka_BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (208kB)
[thumbnail of Molnár Lilla_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Molnár Lilla_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (180kB)

Absztrakt (kivonat)

Social media plays a big role in the life of today's e-commerce, which also affects people's ordinary lives. This has been recognised by digital agencies, which are constantly looking for new social media marketing tools. These tools include new apps such as the now hugely successful TikTok, which is being hailed as a game changer. In this work, I investigate the success of this app from the perspective of digital agencies. During the research I have used literature works, interviews and a publicly shared questionnaire to get as accurate answers as possible at the end of it.Keywords: social media, internet, TikTok, e-commerce, influencer, social media marketing, influencer marketing, TikTok marketing, digital agency, advertising agency

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, communication, internet, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:58
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet