Molnár Lilla Rebeka (2023) How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Molnár_Lilla_Rebeka_GFGTE5_szakdolgozat_2023_Commerce_Marketing.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (850kB) |
|
PDF
Molnár_Lilla_GFGTE5_szakdolgozat_2023_absztrakt.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (49kB) |
|
PDF
Molnár Lilla Rebeka_BA KM angol bírálati lap KÜLSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (208kB) |
|
PDF
Molnár Lilla_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (180kB) |
Absztrakt (kivonat)
Social media plays a big role in the life of today's e-commerce, which also affects people's ordinary lives. This has been recognised by digital agencies, which are constantly looking for new social media marketing tools. These tools include new apps such as the now hugely successful TikTok, which is being hailed as a game changer. In this work, I investigate the success of this app from the perspective of digital agencies. During the research I have used literature works, interviews and a publicly shared questionnaire to get as accurate answers as possible at the end of it.Keywords: social media, internet, TikTok, e-commerce, influencer, social media marketing, influencer marketing, TikTok marketing, digital agency, advertising agency
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, communication, internet, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |