Petheő Bence László (2023) A GymBeam és a BeastPink márka kommunikációja és ennek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A GymBeam és a BeastPink márka kommunikációja és ennek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (15MB) |
|
PDF
Petheő Bence_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (294kB) |
|
PDF
Petheő Bence László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (308kB) |
Absztrakt (kivonat)
A táplálékkiegészítők piaca mára már egy soktényezős, versennyel telített szektorrá vált. Az életmódbeli változások és a fitnesz kultúra térnyerése miatt a fogyasztók egyre nagyobb figyelmet fordítanak egészségükre és annak fenntartására. Ennek eredményeként a táplálékkiegészítők iránti kereslet jelentősen megnőtt az elmúlt években. Ezen piaci trendek közepette a vállalatoknak kiemelt figyelmet kell fordítaniuk mind a fogyasztói oldal, mind a vállalati oldal elégedettségére annak érdekében, hogy hatékonyan ki tudják szolgálni a fogyasztók igényeit és elvárásait. Szakdolgozatom alapját képezi a téma körüljárása a GymBeam piaci résztvevő oldaláról, ezen felül a női termékcsaládja a “BeastPink” szemszögéből is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus kommunikáció, elektronikus reklám, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |