Gaál Beatrix (2023) A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A részlegek közötti kommunikáció és annak fejlesztése vendégelégedettség szempontjából.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Gaál Beatrix Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (187kB) |
|
PDF
Gaál Beatrix_konzulens_Bártfai Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban szeretném bemutatni egy ötcsillagos szálloda működését. Bemutatom a dolgozatomban szereplő hotel működését, történetét. Ezenfelül egy hotelen belül jelenlévő részlegek közötti kommunikáció fontosságát szeretném kihangsúlyozni. A megfelelő kommunikáció hiánya a vendég elégedetlenségét okozhatja, főleg egy ötcsillagos szállodán belül. Nagyon fontos, hogy egy nagy létszámú munkaerőnél a kommunikáció 99%-ban zökkenőmentesen folytatódjon a vendégek elégedettségének érdekében. Minimális információhiány is problémához vezethet. Ezek kiküszöbölésére több megoldás is létezik, amelyeket bővebben kifejtek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belső kommunikáció fejlesztése, kommunikáció, szállodaipar, szállodák, vásárlói elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |