Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése

Balogh Eszter (2023) Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése - Balogh Eszter.pdf] PDF
Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése - Balogh Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Balogh Eszter_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Balogh Eszter_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (295kB)
[thumbnail of Bírálat Balogh Eszter.pdf] PDF
Bírálat Balogh Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (309kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen szakdolgozat célja az MBTI (Myers-Briggs Típusindikátor) személyiségtípusok és a vásárlási szokások közötti potenciális összefüggések feltárása. A kutatás az egyéni preferenciák és döntéshozatali folyamatok mélyebb megértését tűzi ki célul azáltal, hogy összekapcsolja az egyéni személyiségjegyeket a vásárlási magatartás különböző dimenzióival. A módszertan részletesen vizsgálja az MBTI típusok különféle aspektusait, beleértve az érzékelés, az intuíció, az érzelmek és a gondolkodás dimenzióit. A kutatás eredményei hozzájárulnak a fogyasztói magatartás és személyiségpszichológia területének mélyebb megértéséhez, és üzleti szempontból értékes betekintést nyújtanak a vállalatoknak a célzottabb marketingstratégiák kialakításához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztás, fogyasztói szokások, pszichológia, személyiségtípus(ok), vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 20. 14:57
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 20. 14:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet