Balogh Eszter (2023) Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése - Balogh Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Balogh Eszter_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (295kB) |
|
PDF
Bírálat Balogh Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (309kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen szakdolgozat célja az MBTI (Myers-Briggs Típusindikátor) személyiségtípusok és a vásárlási szokások közötti potenciális összefüggések feltárása. A kutatás az egyéni preferenciák és döntéshozatali folyamatok mélyebb megértését tűzi ki célul azáltal, hogy összekapcsolja az egyéni személyiségjegyeket a vásárlási magatartás különböző dimenzióival. A módszertan részletesen vizsgálja az MBTI típusok különféle aspektusait, beleértve az érzékelés, az intuíció, az érzelmek és a gondolkodás dimenzióit. A kutatás eredményei hozzájárulnak a fogyasztói magatartás és személyiségpszichológia területének mélyebb megértéséhez, és üzleti szempontból értékes betekintést nyújtanak a vállalatoknak a célzottabb marketingstratégiák kialakításához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztás, fogyasztói szokások, pszichológia, személyiségtípus(ok), vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 20. 14:57 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 20. 14:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |