Marketingstratégia elemzése az Ibis Budapest Heroes Square szállodáról

Varga Panna Anna (2023) Marketingstratégia elemzése az Ibis Budapest Heroes Square szállodáról. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Marketingstratégia elemzése az Ibis Budapest Heroes Square szállodáról.pdf] PDF
Marketingstratégia elemzése az Ibis Budapest Heroes Square szállodáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Varga Panna-zaro-dolgozati-osszefoglalas_2023_foszk.pdf] PDF
Varga Panna-zaro-dolgozati-osszefoglalas_2023_foszk.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (203kB)
[thumbnail of biralat.pdf] PDF
biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (139kB)
[thumbnail of Varga Anna Panna.pdf] PDF
Varga Anna Panna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (176kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakmai fejlődésemhez nagyban hozzájárult szakmai gyakorlatom alatt szerzett munkatapasztalatok. A 14 hét alatt próbáltam elsajátítani a lehető legtöbb információt a szállodával kapcsolatban a sikeres dolgozatom megírásának érdekében. Célom eléréséhez, munkatársaimat is megkérdeztem és információkat gyűjtöttem. Ezeknek az információnak a segítségével, sikerült kialakítani egy képet a szállodáról. Miután elvégeztem különféle elemzéseket a szállodával kapcsolatban megvizsgáltam piaci helyzetét, a versenytársakat, a célközönségét, megállapítottam, hogy egy igazán pozitív pozícióba helyezkedik el a piacon. Marketingmix elkészítésekor megvizsgáltam, hogy milyen szolgáltatásokat nyújt a vállalat, valamint mi a „termék” amit eladásra kínál, milyen árakon értékesíti azokat, a szálloda területi elhelyezkedését valamint, hogy milyen értékesítési csatornákkal áll partneri kapcsolatban, és legutolsósorban pedig a reklámpolitikájára tértem ki és kifejtettem a sokak által ismert hűségprogramjukat. Utolsó kifejthetőbb témámként a SWOT elemzést választottam, amiben először a belső tényezőkre a vállalat erőségéről és gyengeségéről írtam részletesen, ezt követően a külső tényezőkön belül megvizsgáltam milyen lehetőségek és veszélyek érhetik a céget. Munkám során azzal szembesültem, hogy az Ibis kevés munkaerőt alkalmaz ezáltal az alkalmazottak túlterheltek. Saját tapasztalatként, megszeretném említeni, hogy nagyon szerettem az Ibis Budapest Heroes Square szállodájában dolgozni. Kedvesen és segítőkészen fogadtak mind a kollégák, mind a vezetőség, illetve a gyakornok is egyaránt

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, ármarketing, business marketing, piaci verseny, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 19. 14:24
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 19. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet