A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban

Márkus Adrienn (2024) A csomagolás szerepe marketingkommunikációs eszközként az FMCG-szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Márkus_Adrienn.pdf] PDF
Szakdolgozat-Márkus_Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Márkus_Adrienn_Kovács_A.pdf] PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Márkus_Adrienn_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (296kB)
[thumbnail of Márkus Adrienn bírálat.pdf] PDF
Márkus Adrienn bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (493kB)

Absztrakt (kivonat)

A tudatos életmódra való törekvés folyamatosan erősödik, egyre szélesebb tábor keresi a kiegyensúlyozott étrendbe illeszthető élelmiszereket.A folyamatosan változó vásárlói igényekre a gyártók is felfigyeltek, melyekre igyekeznek bővülő termékkínálattal és folyamatos termékfejlesztéseikkel lépést tartani.A csomagolástervezés folyamatát a grafikai kikötések mellett a fogyasztói érzékenység is jelentősen befolyásolja. A termékgyártó vállalatok számára elengedhetetlen a vásárlási döntéseket befolyásoló tényezők és fogyasztói preferenciák monitorozása.A csomagolás egyediségével vagy épp minőségével pozitívan befolyásolhatja a fogyasztók márkahűségét és választási döntését.A fenntarthatóság szinte minden területen előtérbe került, mely az FMCG-termékekcsomagolásának esetében fokozottan hangsúlyos.A fenntarthatóság, a biztonságos csomagolás és a fogyasztói igények közötti egyensúlyt megteremteni nehéz feladat.A piac igényei megkövetelik a termék-, és csomagolóanyaggyártó vállalatok innovációját.Az új technológiák és az alternatív anyagok azonban lehetővé teszik, hogy a környezet számára még kíméletesebben lehessen a fogyasztói igényeket és a termékgyártók elképzelését összehangolni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: csomagolás, élelmiszeripar, fenntarthatóság, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 16. 12:57
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 16. 12:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet