Horváthné Domin Patrícia (2024) Az itáliai Ferrero cégnél megvalósuló marketingkommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
1. melléklet - Kérdőív.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (425kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_ertekeles_Horvathne_Domin_Patricia_2021_Molnar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (383kB) |
|
PDF
HORVÁTHNÉ_D_PATRICIA_SZD_K_ÉRT_Pákozdi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (247kB) |
Absztrakt (kivonat)
Sokéves munkatapasztalat után fogalmazódott meg bennem, mivel is szeretnék foglalkozni az életem hátralevő részében, és ez nem más, mint a kereskedelem, marketing és a logisztika. E felismerés hatására, 2017-ben jelentkeztem a Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelem és Marketing Szakára. Célom az volt, hogy egy nemzetközi, kereskedelemmel foglalkozó magántulajdonú cégnél legyek munkatárs az iskola elvégzését követően. Mivel olaszul tanulok, és nagyon szeretem az édességeket, így került a középpontba a Ferrero cég. Jelenleg egy egészségügyi intézetben, irodán dolgozom és nagyon sajnáltam, hogy nem sikerült az egyetemi évek alatt, kereskedelemmel vagy marketinggel foglalkozó cégnél elhelyezkednem. Ez azonban idén áprilisban megváltozott, mivel a munkahelyemet kijelölték oltóponttá, a jelenleg is tartó covid járvány miatt. Azóta a feladataim közé tartozik az oltónapok megszervezése, a hozzá kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, amiben jól tudom alkalmazni az egyetemen tanultakat. Egyaránt tudom hasznosítani a mindennapi munkám során, a marketingben, kommunikációban, logisztikában, statisztikában szerzett tudásomat. A hosszú távú célok között azonban megmaradt az olaszországi Ferrero cég „meghódítása”, ezért is választottam szakdolgozatom témájának. Minden vállalkozásnak az a célja, hogy termékeivel, szolgáltatásaival kielégítse a fogyasztói igényeket úgy, hogy eközben minél nagyobb nyereséget érjen el. Ehhez azonban ismernie kell a fogyasztóit, és ha ez megvalósul, akkor újabb igényeket is tud teremteni. A szakdolgozatban arra szeretnék választ kapni, hogy a Ferrero cég termékeit mennyire ismerik a fogyasztók, kik vásárolják, mik a legfontosabb szempontok egy édesség megvásárlásánál. Arra is kíváncsi voltam, hogy vajon az édességek vásárlására ösztönzőleg hatnak-e a reklámok. Mivel aktuális, megbízható forrásból eredő adatokkal szerettem volna dolgozni, ezért döntöttem a primer kutatás mellett, és hogy minél több adatot tudjak, összehasonlítani ezért a kvantitatív kutatási formák közül a kérdőíves megkérdezést választottam. Készítettem egy 30 kérdésből álló kérdőívet, melyben a kiválasztott termékekre vonatkozó kérdések mellett, volt néhány a Ferrero céget érintő kérdés is melyek segítségével azt is fel tudtam mérni, hogy mennyire ismerik az emberek magát a vállalatot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élettörténet, Ferrero, kérdőív, marketing, marketingkommunikáció, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 08. 14:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 08. 14:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |