Balog Ákos (2024) Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Balog_Ákos_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Balog_Ákos_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (295kB) |
|
PDF
Balog Ákos szakdolgozat bírálat_20230527.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (379kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A 2010-es évek óta az online marketing óriási változásokon megy keresztül. Megnőtt a fizetett hirdetések jelentősége, az online térben való jelenlét elengedhetetlenné vált a vállalkozások számára. Ma már természetes, ha egy cégnek van saját weboldala vagy webáruháza, emellett vannak Google Ads és Facebook hirdetései is, valamint naponta ír blogbejegyzéseket. </p><p>Hatalmas tömegeket lehet elérni az online platformok által, ami nagy lehetőségeket kínál a cégek számára, hogy minél több profitot termeljenek. Felmerül a kérdés, hogy hogyan lehet ezeket az embereket elérni, és vásárlóvá konvertálni. Az ügyféligények és ügyfélértékek folyamatosan változnak. Egy cégnek gyorsan kell reagálni a piaci változásokra mertkülönben hátrányba kerül a versenytársakkal szemben. Legyen szó nagy vagy kis vállalkozásokról nehéz lépést tartani az új trendekkel és irányzatokkal. </p><p>Kutatásom során kiemelt figyelmet kap megvizsgálni a piacon jelenleg uralkodó módszereket, trendeket és irányvonalakat. Ezáltal szeretnék pontos képet kapni arról, hogy jelenleg milyen irányba halad a piac, milyen új módszereket érdemes figyelembe venni és hogy hogyan tudom ezeket beültetni az általam választott cég profiljába. Emellett megvizsgálom a versenytársakat, annak érdekében, hogy tisztább képet kapjak a piaci helyzetről. Kíváncsian váron, hogy kutatásom végén milyen eredményekkel zárom.</p><p> </p><p> </p><p></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, marketing, online marketing, piacelemzés, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 07. 10:20 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 07. 10:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |