Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata

Balog Ákos (2024) Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Balog_Ákos_Szakdolgozat.pdf] PDF
Balog_Ákos_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Balog_Ákos_Kovács_A.pdf] PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Balog_Ákos_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (295kB)
[thumbnail of Balog Ákos szakdolgozat bírálat_20230527.pdf] PDF
Balog Ákos szakdolgozat bírálat_20230527.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (379kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A 2010-es évek óta az online marketing óriási változásokon megy keresztül. Megnőtt a fizetett hirdetések jelentősége, az online térben való jelenlét elengedhetetlenné vált a vállalkozások számára. Ma már természetes, ha egy cégnek van saját weboldala vagy webáruháza, emellett vannak Google Ads és Facebook hirdetései is, valamint naponta ír blogbejegyzéseket.&nbsp;</p><p>Hatalmas tömegeket lehet elérni az online platformok által, ami nagy lehetőségeket kínál a cégek számára, hogy minél több profitot termeljenek. Felmerül a kérdés, hogy hogyan lehet ezeket az embereket elérni, és vásárlóvá konvertálni. Az ügyféligények és ügyfélértékek folyamatosan változnak. Egy cégnek gyorsan kell reagálni a piaci változásokra mertkülönben hátrányba kerül a versenytársakkal szemben. Legyen szó nagy vagy kis vállalkozásokról nehéz lépést tartani az új trendekkel és irányzatokkal.&nbsp;</p><p>Kutatásom során kiemelt figyelmet kap megvizsgálni a piacon jelenleg uralkodó módszereket, trendeket és irányvonalakat. Ezáltal szeretnék pontos képet kapni arról, hogy jelenleg milyen irányba halad a piac, milyen új módszereket érdemes figyelembe venni és hogy hogyan tudom ezeket beültetni az általam választott cég profiljába. Emellett megvizsgálom a versenytársakat, annak érdekében, hogy tisztább képet kapjak a piaci helyzetről. Kíváncsian váron, hogy kutatásom végén milyen eredményekkel zárom.</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p><p></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, marketing, online marketing, piacelemzés, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 07. 10:20
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 07. 10:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet