Balog Ákos (2024) Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Balog_Ákos_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Balog_Ákos_Kovács_A.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (295kB) |
|
PDF
Balog Ákos szakdolgozat bírálat_20230527.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (379kB) |
Absztrakt (kivonat)
A 2010-es évek óta az online marketing óriási változásokon megy keresztül. Megnőtt a fizetett hirdetések jelentősége, az online térben való jelenlét elengedhetetlenné vált a vállalkozások számára. Ma már természetes, ha egy cégnek van saját weboldala vagy webáruháza, emellett vannak Google Ads és Facebook hirdetései is, valamint naponta ír blogbejegyzéseket.Hatalmas tömegeket lehet elérni az online platformok által, ami nagy lehetőségeket kínál a cégek számára, hogy minél több profitot termeljenek. Felmerül a kérdés, hogy hogyan lehet ezeket az embereket elérni, és vásárlóvá konvertálni. Az ügyféligények és ügyfélértékek folyamatosan változnak. Egy cégnek gyorsan kell reagálni a piaci változásokra mertkülönben hátrányba kerül a versenytársakkal szemben. Legyen szó nagy vagy kis vállalkozásokról nehéz lépést tartani az új trendekkel és irányzatokkal.Kutatásom során kiemelt figyelmet kap megvizsgálni a piacon jelenleg uralkodó módszereket, trendeket és irányvonalakat. Ezáltal szeretnék pontos képet kapni arról, hogy jelenleg milyen irányba halad a piac, milyen új módszereket érdemes figyelembe venni és hogy hogyan tudom ezeket beültetni az általam választott cég profiljába. Emellett megvizsgálom a versenytársakat, annak érdekében, hogy tisztább képet kapjak a piaci helyzetről. Kíváncsian váron, hogy kutatásom végén milyen eredményekkel zárom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizáció, marketing, online marketing, piacelemzés, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 07. 10:20 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 07. 10:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |