Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata

Balog Ákos (2024) Telesto Marketing Ügynökség ügyfélpreferencia és elégedettség vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Balog_Ákos_Szakdolgozat.pdf] PDF
Balog_Ákos_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Balog_Ákos_Kovács_A.pdf] PDF
BSc(BA) - MSc - FOSZK bírálati lap_Balog_Ákos_Kovács_A.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (295kB)
[thumbnail of Balog Ákos szakdolgozat bírálat_20230527.pdf] PDF
Balog Ákos szakdolgozat bírálat_20230527.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (379kB)

Absztrakt (kivonat)

A 2010-es évek óta az online marketing óriási változásokon megy keresztül. Megnőtt a fizetett hirdetések jelentősége, az online térben való jelenlét elengedhetetlenné vált a vállalkozások számára. Ma már természetes, ha egy cégnek van saját weboldala vagy webáruháza, emellett vannak Google Ads és Facebook hirdetései is, valamint naponta ír blogbejegyzéseket.Hatalmas tömegeket lehet elérni az online platformok által, ami nagy lehetőségeket kínál a cégek számára, hogy minél több profitot termeljenek. Felmerül a kérdés, hogy hogyan lehet ezeket az embereket elérni, és vásárlóvá konvertálni. Az ügyféligények és ügyfélértékek folyamatosan változnak. Egy cégnek gyorsan kell reagálni a piaci változásokra mertkülönben hátrányba kerül a versenytársakkal szemben. Legyen szó nagy vagy kis vállalkozásokról nehéz lépést tartani az új trendekkel és irányzatokkal.Kutatásom során kiemelt figyelmet kap megvizsgálni a piacon jelenleg uralkodó módszereket, trendeket és irányvonalakat. Ezáltal szeretnék pontos képet kapni arról, hogy jelenleg milyen irányba halad a piac, milyen új módszereket érdemes figyelembe venni és hogy hogyan tudom ezeket beültetni az általam választott cég profiljába. Emellett megvizsgálom a versenytársakat, annak érdekében, hogy tisztább képet kapjak a piaci helyzetről. Kíváncsian váron, hogy kutatásom végén milyen eredményekkel zárom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, marketing, online marketing, piacelemzés, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 07. 10:20
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 07. 10:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet