Vajmi Laura (2023) Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Vajmi_Laura_ndaxhw.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Vajmi_Laura.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (165kB) |
|
PDF
VajmiLaura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
BA_B_Vajmi_Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (282kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr"></p><p>A szakdolgozatom célja a Zalaegerszegi Vodafone Márkaüzletében dolgozók ügyfélélmény menedzsmentről alkotott véleményének kutatása, feltárása. </p> <p> </p> <p>Azért is választottam ezt a témát, mivel egyetemi éveim alatt 3 évig én is dolgoztam a Zalaegerszegi Márkaüzletben mint Floor Manager, illetve Care Expert és úgy éreztem, hogy az ügyfélélmény menedzsment vizsgálata közel áll hozzám, a korábbi munkavégzésem miatt is, illetve mivel magam is Vodafone ügyfél vagyok. </p> <p> </p> <p>A szakdolgozat készítése során először elméleti oldalról vizsgáltam meg az ügyfélélmény jelentését, illetve, hogy milyen ügyfélszerzést és ügyfélmegtartást támogató eszközök léteznek, majd megvizsgáltam az ügyfélélmény menedzsment felértékelődő szerepét, illetve, hogy milyen informatikai támogató rendszerek állnak rendelkezésre, az ügyfélélmény menedzsment kezelésére. </p> <p> </p> <p>A továbbiakban a szakdolgozatom részeként bemutatásra került a Vodafone Magyarország Zrt., és a Vodafone ügyfélélmény menedzsmentet támogató eszközei. A gyakorlati kutatás előtt még megvizsgáltam, hogy korábban milyen kutatások születtek a témában, hazai és nemzetközi szinten mellyen inspirációt is gyűjtöttem a saját kutatásomhoz. </p> <p> </p> <p>A kutatásomat mélyinterjús felméréssel végeztem mely 6 fő megkérdezésével történt, előre elkészített interjú vázlattal. Az eredmények ismertetése után saját gyakorlati megoldásokat is megfogalmaztam a felmerült problémák megoldására, majd összegeztem a dolgozatom egészét. </p><p dir="ltr"></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | dolgozók elégedettségi vizsgálata, mélyinterjú, ügyfél élmény, ügyfélélmény menedzsment, Vodafone |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:48 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:48 |
Actions (login required)
Tétel nézet |