Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében

Vajmi Laura (2023) Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Vajmi_Laura_ndaxhw.pdf] PDF
Vajmi_Laura_ndaxhw.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Vajmi_Laura.pdf] PDF
BA_O_Vajmi_Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (165kB)
[thumbnail of VajmiLaura.pdf] PDF
VajmiLaura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)
[thumbnail of BA_B_Vajmi_Laura.pdf] PDF
BA_B_Vajmi_Laura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (282kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr"></p><p>A szakdolgozatom célja a Zalaegerszegi Vodafone Márkaüzletében dolgozók ügyfélélmény menedzsmentről alkotott véleményének kutatása, feltárása. </p> <p>&nbsp;</p> <p>Azért is választottam ezt a témát, mivel egyetemi éveim alatt 3 évig én is dolgoztam a Zalaegerszegi Márkaüzletben mint Floor Manager, illetve Care Expert és úgy éreztem, hogy az ügyfélélmény menedzsment vizsgálata közel áll hozzám, a korábbi munkavégzésem miatt is, illetve mivel magam is Vodafone ügyfél vagyok. </p> <p>&nbsp;</p> <p>A szakdolgozat készítése során először elméleti oldalról vizsgáltam meg az ügyfélélmény jelentését, illetve, hogy milyen ügyfélszerzést és ügyfélmegtartást támogató eszközök léteznek, majd megvizsgáltam az ügyfélélmény menedzsment felértékelődő szerepét, illetve, hogy milyen informatikai támogató rendszerek állnak rendelkezésre, az ügyfélélmény menedzsment kezelésére. </p> <p>&nbsp;</p> <p>A továbbiakban a szakdolgozatom részeként bemutatásra került a Vodafone Magyarország Zrt., és a Vodafone ügyfélélmény menedzsmentet támogató eszközei. A gyakorlati kutatás előtt még megvizsgáltam, hogy korábban milyen kutatások születtek a témában, hazai és nemzetközi szinten mellyen inspirációt is gyűjtöttem a saját kutatásomhoz. </p> <p>&nbsp;</p> <p>A kutatásomat mélyinterjús felméréssel végeztem mely 6 fő megkérdezésével történt, előre elkészített interjú vázlattal.&nbsp; Az eredmények ismertetése után saját gyakorlati megoldásokat is megfogalmaztam a felmerült problémák megoldására, majd összegeztem a dolgozatom egészét. </p><p dir="ltr"></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK
Kocsis Éva Dorina
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dolgozók elégedettségi vizsgálata, mélyinterjú, ügyfél élmény, ügyfélélmény menedzsment, Vodafone
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:48
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet