Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében

Vajmi Laura (2023) Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Vajmi_Laura_ndaxhw.pdf] PDF
Vajmi_Laura_ndaxhw.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Vajmi_Laura.pdf] PDF
BA_O_Vajmi_Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (165kB)
[thumbnail of VajmiLaura.pdf] PDF
VajmiLaura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)
[thumbnail of BA_B_Vajmi_Laura.pdf] PDF
BA_B_Vajmi_Laura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (282kB)

Absztrakt (kivonat)

Aszakdolgozatom célja a Zalaegerszegi Vodafone Márkaüzletében dolgozókügyfélélmény menedzsmentről alkotott véleményének kutatása, feltárása. Azértis választottam ezt a témát, mivel egyetemi éveim alatt 3 évig én is dolgoztama Zalaegerszegi Márkaüzletben mint Floor Manager, illetve Care Expert és úgyéreztem, hogy az ügyfélélmény menedzsment vizsgálata közel áll hozzám, akorábbi munkavégzésem miatt is, illetve mivel magam is Vodafone ügyfél vagyok. Aszakdolgozat készítése során először elméleti oldalról vizsgáltam meg azügyfélélmény jelentését, illetve, hogy milyen ügyfélszerzést ésügyfélmegtartást támogató eszközök léteznek, majd megvizsgáltam az ügyfélélménymenedzsment felértékelődő szerepét, illetve, hogy milyen informatikai támogatórendszerek állnak rendelkezésre, az ügyfélélmény menedzsment kezelésére. Atovábbiakban a szakdolgozatom részeként bemutatásra került a VodafoneMagyarország Zrt., és a Vodafone ügyfélélmény menedzsmentet támogató eszközei.A gyakorlati kutatás előtt még megvizsgáltam, hogy korábban milyen kutatásokszülettek a témában, hazai és nemzetközi szinten mellyen inspirációt isgyűjtöttem a saját kutatásomhoz. Akutatásomat mélyinterjús felméréssel végeztem mely 6 fő megkérdezéséveltörtént, előre elkészített interjú vázlattal.Az eredmények ismertetése után saját gyakorlati megoldásokat ismegfogalmaztam a felmerült problémák megoldására, majd összegeztem a dolgozatomegészét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dolgozók elégedettségi vizsgálata, mélyinterjú, ügyfél élmény, ügyfélélmény menedzsment, Vodafone
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:48
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet