A digitalizáció hatása a vállalati marketingre

Ganzorig Otgonbaatar (2023) A digitalizáció hatása a vállalati marketingre. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Ganzorig_Otgonbaatar_BJEK7K (4) (2).pdf] PDF
Ganzorig_Otgonbaatar_BJEK7K (4) (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of szakdolgozati osszefoglalas_2022májustól (1).pdf] PDF
szakdolgozati osszefoglalas_2022májustól (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (199kB)
[thumbnail of BA_B_GANZORIG_OTGONBAATAR.pdf] PDF
BA_B_GANZORIG_OTGONBAATAR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (442kB)
[thumbnail of Ganzorig Otgonbaatar.pdf] PDF
Ganzorig Otgonbaatar.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (404kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A tanulmány célja, hogy meghatározza a „digitális” marketing hatását a szolgáltatásokban és termékekben az ügyfelek és a cégek számára. Összehasonlító felmérés készítése és az összegyűjtött adatok elemzése igazolja azt a digitális marketinget, amely befolyásolja a cég teljesítményét és az ügyfelek reakcióit.</p> <p>A tanulmány fő jelentősége a tanulmányban tárgyalt téma jelentőségéből adódik. Minden olyan cég, amely a legjobb módszert kívánja alkalmazni a legjobb célok elérése érdekében a versenypiacokon. Tehát ez a tanulmány jó visszajelzést kap minden olyan cégtől, amely hagyományos marketinget használ a konverzióhoz, vagy amelyik digitális marketinget használ az értékeléshez és a folytatáshoz. A készségek és a fogyasztói elégedettség fejlesztése megkönnyíti a kommunikációt a cég és a fogyasztók között. A mobiltelefon-ipar elengedhetetlen a nemzet pénzügyi helyzetéhez. Segíti a cserét, az adómegállapításon keresztül fontos bevételi forrás a kormánynak, emellett üzleti lehetőségeket kínál a nemzetnek.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Batjav Odtushig
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Reicher Regina Zsuzsánna
Belső
egyetemi docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, digitalizáció, digitalizálás - digitalizáció, e-marketing - elektronikus marketing, internetmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:47
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet