A digitalizáció hatása a vállalati marketingre

Ganzorig Otgonbaatar (2023) A digitalizáció hatása a vállalati marketingre. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Ganzorig_Otgonbaatar_BJEK7K (4) (2).pdf] PDF
Ganzorig_Otgonbaatar_BJEK7K (4) (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of szakdolgozati osszefoglalas_2022májustól (1).pdf] PDF
szakdolgozati osszefoglalas_2022májustól (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (199kB)
[thumbnail of BA_B_GANZORIG_OTGONBAATAR.pdf] PDF
BA_B_GANZORIG_OTGONBAATAR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (442kB)
[thumbnail of Ganzorig Otgonbaatar.pdf] PDF
Ganzorig Otgonbaatar.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (404kB)

Absztrakt (kivonat)

A tanulmány célja, hogy meghatározza a „digitális” marketinghatását a szolgáltatásokban és termékekben az ügyfelek és a cégek számára.Összehasonlító felmérés készítése és az összegyűjtött adatok elemzése igazoljaazt a digitális marketinget, amely befolyásolja a cég teljesítményét és azügyfelek reakcióit.A tanulmány fő jelentősége a tanulmányban tárgyalt témajelentőségéből adódik. Minden olyan cég, amely a legjobb módszert kívánjaalkalmazni a legjobb célok elérése érdekében a versenypiacokon. Tehát ez atanulmány jó visszajelzést kap minden olyan cégtől, amely hagyományosmarketinget használ a konverzióhoz, vagy amelyik digitális marketinget használaz értékeléshez és a folytatáshoz. A készségek és a fogyasztói elégedettségfejlesztése megkönnyíti a kommunikációt a cég és a fogyasztók között. Amobiltelefon-ipar elengedhetetlen a nemzet pénzügyi helyzetéhez. Segíti acserét, az adómegállapításon keresztül fontos bevételi forrás a kormánynak,emellett üzleti lehetőségeket kínál a nemzetnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, digitalizáció, digitalizálás - digitalizáció, e-marketing - elektronikus marketing, internetmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:47
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet