Puskás Sándor Bence (2023) A hatvani Bosch SoftFM szolgáltatási rendeléseinek feldolgozása és az ezt segítő Informatikai rendszerek bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
A Hatvani Bosch SoftFM szolgáltatási rendeléseinek feldolgozása és az ezt segítő Informatikai rendszerek bemutatása_BBUVUT.docx.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 03.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási nyilatkozatok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (489kB) |
|
PDF
A Hatvani Bosch SoftFM szolgáltatási rendeléseinek feldolgozása és az ezt segítő Informatikai rendszerek bemutatása-összefoglalás_2023__BBUVUT_foszk.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 03.. Download (226kB) |
|
PDF
Konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Puskás Sándor Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (179kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásomban bemutatom, a rendelésfeldolgozás történetét, ismertetem, hogy évszázadok alatt hogyan fejlődött, optimalizálódott a rendelésfeldolgozás folyamata. Megismerkedünk egy pár szükséges logisztikai fogalommal, hogy megértsük, miről is szól ez a záródolgozat. Ilyen például a RASIC modell, ami segít a projektmenedzsereknek meghatározni, hogy ki felelős a feladatok elvégzéséért, ki hoz döntéseket, kinek kell támogatást nyújtani, ki kérdezhető meg, és ki adhat tanácsot a projekt során. Ezután egy átfogó képet kaphatunk arról, hogy a Bosch miképpen is kezeli ezen rendeléseket, illetve ezekhez milyen gyári utasítások kapcsolódnak. Megismerjük, hogy a pályáztatásnak, illetve a rendelés milyen előírt folyamatot követ. Ezen felül beszélünk a Bosch által használt pár rendeléskezelési informatikai rendszerről, ezek pedig a Helpdesk igénykezelő felület, az SAP rendszer, ami egy vállalati szoftver, amely az üzleti folyamatok automatizálására és optimalizálására szolgál, a ClockWork, ami az igények kezelésében résztvevő külső szolgáltatók lejelentésének biztosít platformot a Bosch területén, végül, de nem utolsó sorban megismerkedünk a WorkOn rendszerrel, ami egy platform, amely az embervezérelt munkafolyamatokra összpontosít a Bosch csoport számos területén. Az interfészekkel működő platform felhasználóbarát grafikus felületet biztosít, lehetővé teszi a zavartalan ellenőrzést ajóváhagyási folyamatok során, valamint lehetőséget nyújt a helyettesítő menedzsmentre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Bosch, informatikai eszközök, logisztika, puha szolgáltatás, rendelésfeldolgozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:47 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |