A hatvani Bosch SoftFM szolgáltatási rendeléseinek feldolgozása és az ezt segítő Informatikai rendszerek bemutatása

Puskás Sándor Bence (2023) A hatvani Bosch SoftFM szolgáltatási rendeléseinek feldolgozása és az ezt segítő Informatikai rendszerek bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Hatvani Bosch SoftFM szolgáltatási rendeléseinek feldolgozása és az ezt segítő Informatikai rendszerek bemutatása_BBUVUT.docx.pdf] PDF
A Hatvani Bosch SoftFM szolgáltatási rendeléseinek feldolgozása és az ezt segítő Informatikai rendszerek bemutatása_BBUVUT.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 03..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási nyilatkozatok.pdf] PDF
Titkosítási nyilatkozatok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (489kB)
[thumbnail of A Hatvani Bosch SoftFM szolgáltatási rendeléseinek feldolgozása és az ezt segítő Informatikai rendszerek bemutatása-összefoglalás_2023__BBUVUT_foszk.pdf] PDF
A Hatvani Bosch SoftFM szolgáltatási rendeléseinek feldolgozása és az ezt segítő Informatikai rendszerek bemutatása-összefoglalás_2023__BBUVUT_foszk.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 03..

Download (226kB)
[thumbnail of Konzulensi bírálat.pdf] PDF
Konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Puskás Sándor Bence.pdf] PDF
Puskás Sándor Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (179kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásomban bemutatom, a rendelésfeldolgozás történetét, ismertetem, hogy évszázadok alatt hogyan fejlődött, optimalizálódott a rendelésfeldolgozás folyamata. Megismerkedünk egy pár szükséges logisztikai fogalommal, hogy megértsük, miről is szól ez a záródolgozat. Ilyen például a RASIC modell, ami segít a projektmenedzsereknek meghatározni, hogy ki felelős a feladatok elvégzéséért, ki hoz döntéseket, kinek kell támogatást nyújtani, ki kérdezhető meg, és ki adhat tanácsot a projekt során. Ezután egy átfogó képet kaphatunk arról, hogy a Bosch miképpen is kezeli ezen rendeléseket, illetve ezekhez milyen gyári utasítások kapcsolódnak. Megismerjük, hogy a pályáztatásnak, illetve a rendelés milyen előírt folyamatot követ. Ezen felül beszélünk a Bosch által használt pár rendeléskezelési informatikai rendszerről, ezek pedig a Helpdesk igénykezelő felület, az SAP rendszer, ami egy vállalati szoftver, amely az üzleti folyamatok automatizálására és optimalizálására szolgál, a ClockWork, ami az igények kezelésében résztvevő külső szolgáltatók lejelentésének biztosít platformot a Bosch területén, végül, de nem utolsó sorban megismerkedünk a WorkOn rendszerrel, ami egy platform, amely az embervezérelt munkafolyamatokra összpontosít a Bosch csoport számos területén. Az interfészekkel működő platform felhasználóbarát grafikus felületet biztosít, lehetővé teszi a zavartalan ellenőrzést ajóváhagyási folyamatok során, valamint lehetőséget nyújt a helyettesítő menedzsmentre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Bosch, informatikai eszközök, logisztika, puha szolgáltatás, rendelésfeldolgozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:47
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet