Szigeti Zsuzsa (2023) Az EGALEO Kft. partner cégének a marketingkommunikációja. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
PDF
Szigeti_Zsuzsa_WTAFFF_záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szigeti_Zsuzsa_WTAFFF_összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (414kB) |
|
PDF
Szigeti Zsuzsa.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
|
PDF
Somlyai László bírálat és értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (286kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p><strong>Összefoglalás</strong></p><p>Kapcsolatom a választott céggel több, mint egy évre nyúlik vissza. Egyetemi tanulmányaim, első vizsgaidőszakában nyílt lehetőségem diák munka keretein belül, elhelyezkedni az EGALEO Kft.-nél iktató pozícióban.</p> <p>Gazdálkodás menedzsment szakirányultságom ellenére maradtam a cégnél, mivel szerettem volna ennél is mélyebben bele látni egy magyar kisvállalkozás mindennapi életébe, illetve a fejlődési lehetőség is motivált, hiszen a szakmai gyakorlatom során lehetőségem adódott pozíciót váltani. Junior könyvelő lett belőlem.</p> <p>Fontos volt számomra szakmai fejlődésem és az, hogy egy új szakmát tanulhatok meg. A kis- és középvállalkozás specializációmnak köszönhetően minden oldalról tapasztalhattam hogyan is működik egy kisvállalat az elméletben. Arra voltam kíváncsi a dolgozatom megírása közben, hogy a tanulmányaim alatt megszerzett tudás vajon megállja-e a helyét a gyakorlatban is. A szakmai beszámolómban bemutatóm az EGALEO Kft.-t, a tevékenységét, szervezeti felépítését, valamint a gazdasági és pénzügyi helyzetét.</p> <p>Ez után röviden ismertetem a feladatköreimet, utána két fontosabb feladatot kiválasztok, és ezeknek a részletes menetét mutatom be. A beszámoló végén, az összefoglaló fejezetben a tapasztalataimat fogom kifejteni, és a gondolataimat összegezni.</p> <p>A záródolgozati témaválasztásomat befolyásolta az a tény, hogy a választható témák között nem volt számviteli jellegű, esetleg könyveléssel kapcsolatos téma. Illetve az, hogy a vállalkozás ahol a szakmai gyakorlatomat végzem, kisvállalkozás révén kevésbé elemezhető és a vállalkozás tevékenysége nem terjed ki más területekre, ezért közösen megállapodtunk az egyik legnagyobb partner céggel, hogy cégük marketingkommunikációja lenne a dolgozatom témája. Ennek fényében először magát a vállalatot mutatom be. A cég igazgatója kérte, hogy a dolgozatomba ne kerüljön megemlítésre a vállalat neve, így ennek eleget téve nem írtam bele, viszont minden fontos anyagot a témával kapcsolatban biztosítottak, így készítettem el a dolgozatomat. A vállalat bemutatását az elméleti háttér követi. </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p>Az elméleti háttér tartalmazza:</p> <p><!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->a B2B marketing és a B2C marketing fogalmát, rövid bemutatását és a különbségeiket (a dolgozatomban nem fogok kitérni a C2C és a C2B-re, úgy gondolom, a cég szempontjából ezek nem érdekesek, csak említés szintjén)</p> <p><!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->a marketingmixnek rövid bemutatását, vagyis a 4P-t</p> <p><!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->a marketingkommunikációt, amelynek folyamatára és eszközeire is kitérek</p> <p>A választott cég marketingkommunikációját részletesen bemutatom, ezen belül a célcsoportját, és a csatornáit amin keresztül kommunikál. Ezt követi a vállalat új arculatáról szóló fejezet, illetve az ezt megelőző külső és belső tevékenységről, ami lehetővé tette ennek létrehozását.</p> <p>Végezetül a jövőbeli terveket foglaltam össze, hogy a vállalatnak milyen céljai és tervei vannak a kommunikáció terén, szeretne-e ebben fejlődni vagy nem, ezeket az információkat beszélgetések és meetingek által ismertem meg. A dolgozatom lezárásként, gondolataimat fogom kifejteni, illetve a javaslataimat leírni.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, business to business, design brief, létesítménygazdálkodás, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:47 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |