Az EGALEO Kft. partner cégének a marketingkommunikációja

Szigeti Zsuzsa (2023) Az EGALEO Kft. partner cégének a marketingkommunikációja. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szigeti_Zsuzsa_WTAFFF_záródolgozat.pdf] PDF
Szigeti_Zsuzsa_WTAFFF_záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szigeti_Zsuzsa_WTAFFF_összefoglalás.pdf] PDF
Szigeti_Zsuzsa_WTAFFF_összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (414kB)
[thumbnail of Szigeti Zsuzsa.pdf] PDF
Szigeti Zsuzsa.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)
[thumbnail of Somlyai László bírálat és értékelés.pdf] PDF
Somlyai László bírálat és értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (286kB)

Absztrakt (kivonat)

ÖsszefoglalásKapcsolatoma választott céggel több, mint egy évre nyúlik vissza. Egyetemi tanulmányaim,első vizsgaidőszakában nyílt lehetőségem diák munka keretein belül,elhelyezkedni az EGALEO Kft.-nél iktató pozícióban.Gazdálkodásmenedzsment szakirányultságom ellenére maradtam a cégnél, mivel szerettem volnaennél is mélyebben bele látni egy magyar kisvállalkozás mindennapi életébe,illetve a fejlődési lehetőség is motivált, hiszen a szakmai gyakorlatom soránlehetőségem adódott pozíciót váltani. Junior könyvelő lett belőlem.Fontosvolt számomra szakmai fejlődésem és az, hogy egy új szakmát tanulhatok meg. Akis- és középvállalkozás specializációmnak köszönhetően minden oldalróltapasztalhattam hogyan is működik egy kisvállalat az elméletben. Arra voltamkíváncsi a dolgozatom megírása közben, hogy a tanulmányaim alatt megszerzetttudás vajon megállja-e a helyét a gyakorlatban is. A szakmai beszámolómbanbemutatóm az EGALEO Kft.-t, a tevékenységét, szervezeti felépítését, valamint agazdasági és pénzügyi helyzetét.Ez utánröviden ismertetem a feladatköreimet, utána két fontosabb feladatotkiválasztok, és ezeknek a részletes menetét mutatom be. A beszámoló végén, azösszefoglaló fejezetben a tapasztalataimat fogom kifejteni, és a gondolataimatösszegezni.Azáródolgozati témaválasztásomat befolyásolta az a tény, hogy a választhatótémák között nem volt számviteli jellegű, esetleg könyveléssel kapcsolatostéma. Illetve az, hogy a vállalkozás ahol a szakmai gyakorlatomat végzem,kisvállalkozás révén kevésbé elemezhető és a vállalkozás tevékenysége nemterjed ki más területekre, ezért közösen megállapodtunk az egyik legnagyobbpartner céggel, hogy cégük marketingkommunikációja lenne a dolgozatom témája.Ennek fényében először magát a vállalatot mutatom be. A cég igazgatója kérte,hogy a dolgozatomba ne kerüljön megemlítésre a vállalat neve, így ennek elegettéve nem írtam bele, viszont minden fontos anyagot a témával kapcsolatbanbiztosítottak, így készítettem el a dolgozatomat. A vállalat bemutatását azelméleti háttér követi. Az elméletiháttér tartalmazza:·a B2B marketing és a B2C marketing fogalmát, rövidbemutatását és a különbségeiket (a dolgozatomban nem fogok kitérni a C2C és aC2B-re, úgy gondolom, a cég szempontjából ezek nem érdekesek, csak említésszintjén)·a marketingmixnek rövid bemutatását, vagyis a 4P-t·a marketingkommunikációt, amelynek folyamatára éseszközeire is kitérekAválasztott cég marketingkommunikációját részletesen bemutatom, ezen belül acélcsoportját, és a csatornáit amin keresztül kommunikál. Ezt követi a vállalatúj arculatáról szóló fejezet, illetve az ezt megelőző külső és belsőtevékenységről, ami lehetővé tette ennek létrehozását.Végezetüla jövőbeli terveket foglaltam össze, hogy a vállalatnak milyen céljai és terveivannak a kommunikáció terén, szeretne-e ebben fejlődni vagy nem, ezeket azinformációkat beszélgetések és meetingek által ismertem meg. A dolgozatomlezárásként, gondolataimat fogom kifejteni, illetve a javaslataimat leírni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: arculat - image, business to business, design brief, létesítménygazdálkodás, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:47
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet