E-kereskedelmi rendelésfeldolgozás, értékesítési és informatikai megoldások a Nitehug Kft. webshopján keresztül

Prédli Ágnes (2023) E-kereskedelmi rendelésfeldolgozás, értékesítési és informatikai megoldások a Nitehug Kft. webshopján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of E-kereskedelmi rendelésfeldolgozás, értékesítési és informatikai megoldások a Nitehug Kft. webshopján keresztül.pdf] PDF
E-kereskedelmi rendelésfeldolgozás, értékesítési és informatikai megoldások a Nitehug Kft. webshopján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas_Predli Agnes_J16ES4 .pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_Predli Agnes_J16ES4 .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (153kB)
[thumbnail of PredliAgnes_Zarodolgozat_biralat.pdf] PDF
PredliAgnes_Zarodolgozat_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (545kB)
[thumbnail of Prédli Ágnes.pdf] PDF
Prédli Ágnes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (369kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Tanulmányom célja arra irányult, hogy megértsük milyen hatékonysággal kezelhetik a vállalatok az üzleti folyamataikat a versenyelőny megszerzése érdekében, és az informatikai rendszerek hogyan segítenek ebben. A kutatásomban a kérdések meghatározására, szakirodalom és vállalati adatok elemzésére, valamint saját tapasztalataimra támaszkodtam. Az első fejezetben áttekintettük az üzleti folyamatok fogalmát és jelentőségét, és rámutattunk arra, hogy azok hatékony kezelése nélkül nehéz versenyelőnyre szert tenni a piacon. Bemutattam az értékteremtési folyamatokat, melyek elengedhetetlenek bármilyen vállalkozás életében. Majd részleteztem a rendelésfeldolgozás módszereit, valamint azt, hogy miként lehet a folyamatokat minél hatékonyabban és rugalmasabban kezelni. Említést tettem az e-kereskedelem történetéről, valamint jellemzőiről. Megismerheti az olvasó egy vállalat értékesítési megoldásait, valamint a közösségi média kapcsolatát akár az értékesítéssel, akár a rendelésfeldolgozással kapcsolatban. Rámutattam az e-kereskedelem egyik legfontosabb informatikai hátterére, a webshop-ra, melynek kifejtettem több lehetséges változatát, valamint érintettem néhány fontos rendszert, amelyek szorosan kapcsolódhatnak például egy webáruházhoz és segítik a vállalati ügyfélkezelést, valamint a cég hatékonyabb működését. A második részben a Nitehug Kft-n keresztül mutattam be, hogy a fenti folyamatok a valóságban miként működtethetők. Megismerhettük, hogy a részben vagy teljesen automatizált folyamatok segítségével, akár egy szermély is tudja működtetni az egész folyamatot. Bemutattam, hogy a Kft-ben hogyan működik a rendeléskezelés, milyen értékesítési megoldásokat preferál a cég, valamint azt, hogy mind ehhez milyen informatika programokat hív segítségül. Végül ismertettem kutatásom eredményeit és a hozzá kapcsolódó következtetéseket. Megállapításra került, hogy a vállalati folyamatok hatékony kezelése kiemelten fontos a vállalkozások számára, valamint a különböző informatikai megoldások, szoftverek szinte már nélkülözhetetlenek az adatfeldolgozásban és az ügyfélkezelésben. Az e-kereskedelem tekintetében, például alapkövetelmény egy megfelelően működő, jól kialakított webshop. Összességében elmondhatjuk, hogy az informatikai megoldások alkalmazása, kiemelten fontos, ahhoz, hogy egy vállalat hatékonyan működjön, valamint jelentős hatást gyakorol a versenyelőny megszerzésére.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Marton-Nagy Szilvia
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-kereskedelem, értékesítés, informatikai háttér, rendelés, ügyfél
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:47
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet